Znaczy ja przy ty zasadach ograniczyłem umiejętności do 10 poziomu ale mimo to mam jednego gracza który z sztuczkami i innymi bajerami typu celownik optyczny ma ułatwienia w wysokości 180% Zgroza.
Z grubsza też chciałem ułatwić liczenie zakładając że 10% = 1 pkt. trudności.
A jeśli chodzi o stare zasady to i tam da się zrobić postać HEROIC. Miałem takiego łowce z 20 ZRC i 10 Karabinów i masą sztuczek który przy minusie -24 miał 20% szanse na trafienie.
Jednakże pomyślcie że te wszystkie zasady działają również i w drugą stronę. Trafi się graczom jakaś trochę bardziej wytrenowana banda żołnierzy z karabinami na 5 i ZRC na 18 a wyniki potyczki może być różny.
A jeśli chce się np. podnieść realizm by gracze nie byli HEROICami to można wszystkie trudności podnieść np. o 60% ewentualnie można na koniec liczenia dodawać taki bonus utrudnienia ogólnego i po kłopocie.
Trafienia w niektóre miejsca np. oko, nos, nerki i jeszcze inne bardzo wyszukane miejsca przy odległości np. 1/4 i większej dla danej broni można uznać za niemożliwe.
"Strzelam mu w oko bez celownika optycznego z 700m" -- zawsze można to rozwiązać na kilka sposobów. Kazać mu zdać test wypatrywania na dużym poziomie czy w ogóle jest w stanie dostrzec to miejsce. Podwoić trudność. Dodać coś ekstra lub zakazać w ogóle.
__________________ "I never make the same mistakes twice" -- by Me :P
Ostatnio edytowane przez Lavi : 22-08-2009 o 11:33.
|