Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 22-08-2009, 19:56   #15
Lavi
 
Lavi's Avatar
 
Reputacja: 1 Lavi ma w sobie cośLavi ma w sobie cośLavi ma w sobie cośLavi ma w sobie cośLavi ma w sobie cośLavi ma w sobie cośLavi ma w sobie cośLavi ma w sobie cośLavi ma w sobie cośLavi ma w sobie cośLavi ma w sobie coś
Sprinter (Miejski Kurier)

Cóż nigdy nie sądziłem ze da się dostarczyć paczkę w mieście szybciej niż motorem lub chociaż samochodem. Ostatnio gdy szedłem sobie uliczką prawie wpadł na mnie kolo który by uniknąć zderzenia przebiegł po ścianie nad koszem na śmieci. Potem ten kolo od tak rozpędził się wbiegł po ścianie złapał się schodów pożarowych, wspiął na nie by potem przeskoczyć na sąsiedni budynek. W życiu nie widziałem by ktoś tak szybko biegał i przemieszczał się z taką łatwością po mieście.

Postać gracza jest kurierem wykorzystujących niecodzienny sposób poruszania się jakim jest Parkour (nie mylić z Freerunem). Dany osobnik po dokładniejszym zapoznaniu się z miastem jest w stanie dotrzeć z jednego punktu do drugiego szybciej niż jakimkolwiek pojazdem. Oczywiście jeśli miasto jest na tyle dużo i na tyle zagracone, wtedy postać gracza pokazuje swoje największe atuty którymi zadziwia każdego. Miejski kurier jest lepszy niż samochód gdyż przemieszcza się po cichu, niezauważalnie dla większości ludzi i w dodatku mało kto jest w stanie go dogonić.

Cechy do wyboru:
- Planowanie to podstawa - postać do zapoznaniu się z terenem potrafi wyznaczyć sobie najkrótszą i niekoniecznie najłatwiejszą drogę. Dużo szybciej zapoznaje się z nowym terenem pamiętając każdy szczegół miasta by wiedzieć gdzie i jak najlepiej biec by dotrzeć wcześniej. Reguły: postać po zapoznaniu się z miastem (czyli 1h na każdy 1km^2) jest w stanie dotrzeć wszędzie o 30% szybciej niż ktokolwiek pojazdem i około 60% szybciej od ludzi.

- Walić, grawitacje - sprinter dzięki swoim treningom i przygotowaniu technicznemu potrafi skakać dalej i wyżej o odpowiednio 25%. Dodatkowo upadek z wysokości podwójnej niż normalnie zadaje obrażenia postaci (sztuczka KOT), a zdając Ch.Trudny test Budowy rany redukują się o połowę.

Postać zaczyna z sztuczką Parkour nawet jeśli nie spełnia wymagań. (Z grubsza mówi ona o braku strachu przy skokach, ciekawskich odsyłam na strony o Neroshimie)

--------------------------------------------------------------------------

Tattomen

Życie w postapokaliptycznym świecie nie jest łątwe. Ale na chwilę obecną liczą się dwa typy ludzi: mocni w gębie i ci poza nią. Ty bracie… przepraszam siostro. Robisz coś pomiędzy. Gdzięś jakiś indianin przekazał Ci trudną i bardzo cenioną sztukę robienia tatuaży na ciele. Prosty, cienki kawał blachy wyglądajacy jak igła, trochę specjalnej farby i whiski do odkażania to wszystko czego ci potrzeba. Klient mówi co chce mieć ty przez chwilę myślisz by potem wydziergać na dupie jakiegoś spaślaka logo Pac-man’a. Najczęściej to parszywa robota gdyż miejsca są czasami chore ale na brak roboty nie ma co narzekać. Z jednego napalonego gościa można ściągać kase przez pół roku robiąc mu coraz to nowe magiczne tatuaże.

Postać zaczyna z umiejętnością: Tatuowanie na +1 oparnej na Zręczności.

Cechy do wyboru:

- FarbkiTatuaże to nie wszystko. Każdy trochę poduczony baran potrafi zrobić tatuaż prosty jak metr sznurka w kieszeni. Ty jednak idziesz dalej i nie dość że twój kunszt jest boski to jeszcze potrafisz robić kolorowe obrazki. Magiczny tatuaż to jedno ale kolorowy i żywy obrazek na plecach istnie wyjęty z filmu to drugie. Życie nauczyło Cię nie tylko kolorować tatuaże jak Picasso XIX wieku. Wiesz dobrze jak wytworzyć trzy podstawowe kolory potrzebne do stworzenia całej gammy innych.
Działanie: Postać ma Chemie na +3 jednocześnie zdając Trudny test Chemii po około godzinie będzie mieć w swoim posiadaniu po 10 mil każdego z trzech podstawowych kolorów. O ile będzie mieć w czym to trzymać bo razem to nie bardzo no chyba że interesuje Cie czarny kolor.

- Tatuaż ma mocmimo że ten indianiec mówił na serio o mocach ty wywęszyłeś z tego niezłą robótkę. Robiąc tatuaż jakiejś łajzie wierzącej do dziś że celulitis to grecki filozof możesz mu nawciskać kitu o magicznych właściwościach tatuaża. Ich magia oczywiście zależy od dobrych kontaktów z duchami pustyni na które ty już niestety nie masz wpływu. Ale jakby nie patrzeć lepiej mieć ze trzy tatuaże jeden by szybciej się regenerować, drugi by kule Cię omijały a trzeci by laski same Ci się do śpiwora pchały.
Działanie: Postać ma na starcie Blef na +3. Zdając B.Trudny test blefu klient uwierzy w magiczne właściwości tatuaży z twojego podręcznego katalogu. A jak wiadomo magiczne przedmioty w DnD były znacznie droższe od zwykłych.

--------------------------------------------------------------------------

Złote Dziecko

Cecha z profesji:

Geniusz - tacy jak są rzadsi niż Yeti w dzisiejszych czasach. Co prawda nie jesteś genialnym specem, czy zajefajnie twardym łowcą mutków. Szczerze powiedziawszy guzik masz wspólnego z jakąkolwiek profesją. Nie trudnisz się niczym szczególnym lub jak kto woli robisz wszystkiego po trochu. Ale jest coś na osłodzenie goryczy. Twój rodowód jest czysty jak koszula po praniu w Vizirze. W twoich żyłach płynie czysta krew i nie trzeba Ci żadnego rodowodu by to zauważyć.
Działanie: Postać zamiast profesji wybiera dodatkową cechę z swojego pochodzenia.
 
__________________
"I never make the same mistakes twice" -- by Me :P

Ostatnio edytowane przez Lavi : 22-08-2009 o 20:12.
Lavi jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem