Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 22-08-2009, 23:03   #16
Szarlej
 
Szarlej's Avatar
 
Reputacja: 1 Szarlej ma wspaniałą reputacjęSzarlej ma wspaniałą reputacjęSzarlej ma wspaniałą reputacjęSzarlej ma wspaniałą reputacjęSzarlej ma wspaniałą reputacjęSzarlej ma wspaniałą reputacjęSzarlej ma wspaniałą reputacjęSzarlej ma wspaniałą reputacjęSzarlej ma wspaniałą reputacjęSzarlej ma wspaniałą reputacjęSzarlej ma wspaniałą reputację
Wybacz Lavi ale skrytykuję Twoją pracę. Fajnie, że coś robisz ale miejscami przesadzasz.

Cytat:
"Znasz Kinga?" - Nie po to ten koleś walczył tyle o twoje prawa, aby jakiś biały przybłędy mógł teraz bezkarnie jechać po czarnych. Podczas, gdy twój bohater usłyszy jakąś obelgę na temat rasy, każdy jego test względem tej osoby jest łatwiejszy o poziom. W dodatku na pewien czas (ustal z MG), otrzymujesz +1 do budowy względem każdego…od tak się wściekasz.
Samo +1 do budowy na jakiś czas byłoby spoko ale dodatkowe obniżenie testu już jest przegięciem. Murzyn na sesjach neuro co raz będzie słyszał, różne rasistowskie teksty a już na pewno przy spotkaniu z gangerami/Teksańczykami więc co raz będzie miał o poziom łatwiejsze testy. Do tego odpowiednia sztuczka, która przy celowaniu zmniejsza o -30% (czyli o kolejny poziom) próg i mamy dwa poziomy w dół. Przegięte.
Za to sztuczka "czarny brat" naprawdę przypadła mi do gustu, nieprzesadzona, klimatyczna.

Cytat:
Służyłem w D.P.D
Dobrze wiesz, co to znaczy wysłuchiwać narzekań jakiegoś żula, biegać za złodziejami, prać się z zawadiakami oraz brać udział w strzelaninach. Swego czasu był to twój chleb codzienny.
Widać po tobie coś za jeden.
Testy na zastraszanie są przeciwko tobie trudniejsze o jeden poziom. Jakby tego było mało: pakiet Siła woli masz od razu na +2.
Znów przepakowane. Ta cecha jest miksem z cechy "telepata" i "szlachetnie urodzony", co prawda obie te cechy zostały okrojone ale dalej jest przepakowana. Dla przypomnienia "telepata" zwiększał o poziom testy na perswazje, blef i zastraszanie (tu mamy tylko zastraszanie) a "szlachetnie urodzony" dawał dowolny pakiet z charakteru na +2 (tu mamy narzucony).

Cytat:
Lepkie rączki:
Mało kto podejrzewa kobietę o kradzież. Nawet jeśli to ty zakosisz telewizor znad lady to i tak po ryju dostanie żul obszymur siedzący obok Ciebie. Ty po prostu masz 4 ręce. Nie tak dosłownie ale tak to wygląda. Jeśli ktoś założy Ci kajdanki to uwolnisz się z nich bez mrugnięcia. Dlatego, aby być pewnym, iż nie uciekniesz zakłada Ci się 20 par kajdanek i kontroluje co 5 minut. Wówczas nie uciekniesz. Jest to jednak mało prawdopodobne. Nie muszę więc chyba mówić, że pakiet Zdolności manualne masz na +3, a w dodatku sztuczkę „Hokus Pokus”.
No to tylko grać złodziejką z Vegas, nie dość, że pakiet zdolności manualnych masz na +3 nie jak ci kolesie z Vegas na +2 to dostajesz darmową sztuczkę. Kolejny przepak. Zmieniłbym na samą umiejętność "zwinne dłonie" na +3 (albo dowolną umiejętność z pakietu zdolności manualne).

Cytat:
Przyczajony „tygrys”:
Niech Cię nie zwiedzie nazwa tej cechy. Owszem, jesteś przyczajony. Ale to nie oznacza, że to ty jesteś drapieżnikiem. Wręcz odwrotnie. Nie raz przyszło Ci chować się w miejscach, gdzie z pozoru nie da się nawet zwykłego Glock’a schować. To typowo bajkowa cecha: goni Cię Borgo. Wbiegasz do baru, gdzie jest tylko rurka do striptizu. Gdzie się schowasz? Oczywiście, że za rurką.
Pakiet Kamuflaż na starcie masz na poziomie +3. W dodatku, jeśli utknąłeś w ślepym zaułku, bądź innym z pozoru fatalnym miejscu, MG musi podpowiedzieć Ci, gdzie najlepiej się schować.
Czytając te pochodzenie ciągle przypominał mi się Fallout, aż chciało mi się je wypróbować. Niestety i tu nie uniknąłeś przepakowania. W cytowanej przeze mnie sztuczce dajesz cały pakiet na +3 podczas gdy wszystkie jakie możesz dostać dzięki innym cechom daje na +2. Obniż tylko bonus a normalnie będę miał swoje nowe ulubione pochodzenie.

Cytat:
Max Payne był meksem – Widziałeś kiedyś film w którym aktorzy fruwają strzelając do wrogów ? No to Ci goście robią to samo tyle że na żywo i bez żadnych sznurków. Najlepsze jest to że prawie każda draka w Meksyku tam wygląda. Normalnie jakbyś oglądał film… poważnie.
Działanie: Działanie jest podobne do sztuczki Bez sznurków tyle że z brakiem utrudnień do strzelania w locie. Obie reguły dotyczą także karabinów (z 20% utrudnieniem). Dodatkowo potrafi ona strzelić do dwóch przeciwległych wrogów na raz (Utrudnienie do tego 60%). Lecącego Meksa trafić trudniej więc przeciwnicy mają utrudnienie z ruchu równe 60%.
Przepak, tu nie ma co ograniczać, ta sztuczka daje naprawdę przekozaczone modyfikatory. Do tego samo pochodzenie jakoś nie przypadło mi do gustu. Meksyk w shimie zastępuje Hegemonia. Cały naród, który potrafi przejść bez problemu przez neodżungle? Zaraz ktoś stworzy nacje, która gdyby chciała mogłaby zniszczyć Molocha. Do tego gratisowa umiejętność niezależnie od wybranej cechy? Każdy tam potrafi grać na gitarze? To każdy Teksańczyk powinien na stracie dostawać jeździectwo na +1. Do tego aż dwa plusy do cech i ani jednego minusu.

Cytat:
Neodżungla ? Byłem tam, nic szczególnego – Toż to prawdziwy dar. Nawet ludzie z Miami i Pd. Hegemoni nie wiedzą tyle na temat Neodżungli co Meksowie. Chadzają sobie oni tam jakby to był jakiś mały wypad do lasu na grzyby. Nawet małe dziecko prędzej wydostanie się z jej wnętrza niż zaprawiony w boju człowiek z Miami. Jeśli ktoś kiedyś mi powie że ma została zrobiona mapa Neodżungli to stawiam 100 gambli że to meks.
Działanie: Postać startuje z paczką Orientacja w terenie i Przetrwanie na poziomie 3.
Dwa pakiety na +3? Gracz dostaje gratis 40 punktów? Tego nawet przepakiem nie idzie nazwać bo wykracza po za jego granice.

Cytat:
Cechy do wyboru:
- Planowanie to podstawa - postać do zapoznaniu się z terenem potrafi wyznaczyć sobie najkrótszą i niekoniecznie najłatwiejszą drogę. Dużo szybciej zapoznaje się z nowym terenem pamiętając każdy szczegół miasta by wiedzieć gdzie i jak najlepiej biec by dotrzeć wcześniej. Reguły: postać po zapoznaniu się z miastem (czyli 1h na każdy 1km^2) jest w stanie dotrzeć wszędzie o 30% szybciej niż ktokolwiek pojazdem i około 60% szybciej od ludzi.
Jakiś koleś zasówa szybciej niż motocyklista? Mimo, że ten też może świetnie znać miasto i skróty? Dajże pokój, może i na krótkim dystansie byłby szybszy ale na dłuższym (całe miasto) nie ma szans.

Cytat:
- Tatuaż ma moc – mimo że ten indianiec mówił na serio o mocach ty wywęszyłeś z tego niezłą robótkę. Robiąc tatuaż jakiejś łajzie wierzącej do dziś że celulitis to grecki filozof możesz mu nawciskać kitu o magicznych właściwościach tatuaża. Ich magia oczywiście zależy od dobrych kontaktów z duchami pustyni na które ty już niestety nie masz wpływu. Ale jakby nie patrzeć lepiej mieć ze trzy tatuaże jeden by szybciej się regenerować, drugi by kule Cię omijały a trzeci by laski same Ci się do śpiwora pchały.
Działanie: Postać ma na starcie Blef na +3. Zdając B.Trudny test blefu klient uwierzy w magiczne właściwości tatuaży z twojego podręcznego katalogu. A jak wiadomo magiczne przedmioty w DnD były znacznie droższe od zwykłych.
Ja bym nie podawał testu na blef, wiadomo dzikusowi wciśniesz taką gadkę już przy przeciętny teście a dla mafiozy czy speca z posterunku fart może być za mały.
 
__________________
[...]póki pokrętna nowomowa
zakalcem w ustach nie wyrośnie,
dopóki prawdę nazywamy, nieustępliwie ćwicząc wargi,
w mowie Miłosza, w mowie Skargi - przetrwamy [...]
Szarlej jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem