Cytat:
Edit: Jeszcze w sprawie wspomnianego Jedi Covenant: to bym zupełnie odradzał w grze. Ta sekta wewnątrz zakonu trwała ledwie 30 lat i była ściśle związana z paranoją Jedi w tym okresie. Powstała po Wojnach z Exarem Kunem, a rozwalona została chyba w okresie Wojen Mandaloriańskich lub tuż przed nimi ( trudno stwierdzić). Miała ledwie kilkoro członków i bardzo sprecyzowane cele: nie dopuścić do kolejnego rozłamu w Zakonie, wybijać potencjalnych ciemnych Jedi.
|
Niestety mylisz się. Fakt, że istniała dość krótko (chyba te 30 lat jest bliskie prawdy) o czym zresztą wspomniałem, ale:
- nie powstała w czasach Wielkiej Wojny Sithów, a dopiero kilka lat później (może nawet kilkanaście) w czasach Starych Wojen Sithów (zupełnie inny konflikt, w którym Republika nie brała udziału, a wynikał on z podziałów między Sithami po śmierci Kuna);
- została zniszczona w trakcie Wojen Mandaloriańskich i można to stwierdzić z całą stanowczością (komiks Knights of the Old Republic)
- piątka mistrzów z Taris, założycielka Krynda Draay i upadły padawan Haazen nie byli jedynymi członkami tej organizacji; były ich całe dziesiątki jeżeli nie setki, żeby zdobyć ich główną siedzibę (Posiadłość Draayów) Vrook (znany z gier KoTOR) musiał stworzyć oddział uderzeniowy Jedi -
Vindication - Wookieepedia, the Star Wars Wiki do tego dochodzili jeszcze ich agenci -
Covenant Shadow - Wookieepedia, the Star Wars Wiki
- co do ich celów; przypomnę, że Haazen obrócił całą organizację przeciw Zakonowi
Podsumowując była to ciekawa organizacja, a skutki jej istnienia odczuwano jeszcze tysiące lat po jej upadku (Celeste Morne). Dobry MG może na prawdę wykorzystać ją w bardzo ciekawy sposób
Cytat:
No, zonk. Ale na siłę ujdzie. Mnie najbardziej boli chronologia Wojen Klonów. Do tej pory jej nie dopasowano do starej
|
Fakt. Niezły bałagan tam się zrobił. Najwidoczniej jest to kres za bardzo wykorzystywany we wszelkiego rodzaju twórczości