Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 06-10-2009, 19:47   #6
Ptakuba
 
Ptakuba's Avatar
 
Reputacja: 1 Ptakuba ma wspaniałą reputacjęPtakuba ma wspaniałą reputacjęPtakuba ma wspaniałą reputacjęPtakuba ma wspaniałą reputacjęPtakuba ma wspaniałą reputacjęPtakuba ma wspaniałą reputacjęPtakuba ma wspaniałą reputacjęPtakuba ma wspaniałą reputacjęPtakuba ma wspaniałą reputacjęPtakuba ma wspaniałą reputacjęPtakuba ma wspaniałą reputację
Oryginalność... To rzecz względna. Zawsze preferowałem rozwiązania, które zamiast tworzyć coś zupełnie nowego bez duszy, rzucają nowe światło na stare pomysły, w tym przypadku fantasy. Mamy świat pozbawiony ciągłego patetycznego wrzeszczenia "W imię <tu imię któregoś z tysiąca skopiowanych od starożytnych Greków bogów>!". Nie jest to też Warhammer, dla którego słowo "realizm" oznacza wszędzie przebywające szczury i jedynym argumentem wielu jego fanów jest ciągłe porównywanie do DnD.
To świat, w którym możemy spotkać zarówno baśniowość i epickie przygody, jak i niepewność czy dożyje się następnego dnia.

Obecnie jednak skupiam się bardziej na mechanice niż na świecie i motywie przewodnim. Pewne jest już, że te skomplikowane wzory, które macie w pierwszym poście, odejdą w niepamięć, a zamiast nich będą proste premie i kary. Zastanawiam się za to, czy nie wprowadzić klas.
Jeśli będę mieć w końcu więcej czasu, to pewnie trochę o tym wszystkim popiszę.
 
Ptakuba jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem