Dziwne, że jakoś nikt o systemie nie wspomniał, który w sumie od czasów WFRP się nie zmienił, a mechanika w BI to jest coś, co nie powalało nigdy. Dlatego o ile WH40K zawsze mi się podobał pod względem setu, zawsze waliłem głową o ścianę, kiedy wchodziło te ich nieśmiertelne k%, które fakt faktem jakieś tam konflikty rozwiązywało, ale gdy przychodziło do jakiegoś ostrzejszego konfliktu(który miałem swojego czasu z pewnym graczem), poległo na całej linii. A szkoda, bo BI męczy ten swój system od początku WFRP. Pokusiliby się o coś lepszego, tym bardziej, że o ile w WFRP była możliwość wyboru ścieżek klasy, tutaj mamy linearny wzrost... To chyba już lepiej grać w konwersję na d20 albo wygryźć coś z theForge, bo z takim systemem, jakie BI zaprezentowało, łatwo o ból głowy.
Mówiąc krótko, panowie z BI daliby se spokój z tworzeniem systemów(a nie wierzę, że RT rozwiązał ten problem), tylko pisali sety. |