Cytat:
Napisał Col. Frost A więc, czy kierujemy naszą postacią jak normalną osobą tj. rządzimy państwem poprzez wydawanie odpowiednich rozkazów odpowiednim osobom, nie o wszystkim wiemy na czas, bywa że nasi współpracownicy coś przed nami ukrywają itd. czy raczej przypomina to grę strategiczną, czyli że wszystko wiemy i po prostu decydujemy, że ma być tak i tak z pominięciem "szczegółów"? |
To pierwsze. To nie ertees, to ma być gra, w której jesteś przywódcą państwa. Tak samo jak gdzie indziej jesteś wojownikiem, magiem czy klechą.
Cytat:
Napisał Col. Frost Drugie pytanie: czy w przypadku państw demokratycznych (bądź nawet innych) istnieje możliwość zostania odwołanym ze swojego stanowiska i zajęcie innego, ale już nie na czele państwa? Ciekaw również jestem czy istnieje możliwość zdrady własnego narodu? |
Istnieją takie możliwości, ba, to jest sól całej zabawy. Zdrada też może mieć miejsce, ale się nie opłaca - jesteś przywódcą, a więc jesteś od narodu tak zależny, jak on od ciebie.
Cytat:
Napisał Col. Frost Trzecie pytanie: wspomniałeś, że na planecie istnieją dwa kontynenty, ale nie wspomniałeś nic o siłach morskich. Czy siły powietrzne zastąpiły je w takim stopniu, że te stały się zbędne? |
Hmm. Ciekawe zagadnienie, o którym zapomniałem. Jak to się stało? No cóż, jutro dostaniecie możliwie wyczerpujący opis marynarki wojennej.
Cytat:
Napisał TAK ON Czwarte pytanie: Jak wygląda współpraca między koloniami w momencie startu sesji? |
Uściślij. O jaki rodzaj współpracy ci chodzi?
Cytat:
Napisał NO ZGADNIJ PSIAKREW Piąte pytanie (jeśli można wiedzieć): Ile masz już kart, które ci się podobają? |
Ani jednej. Mam przymiarki do jednej, drugą prawie gotową oraz dwie obietnice.