Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 26-11-2009, 21:18   #22
refi
 
Reputacja: 1 refi ma wspaniałą przyszłośćrefi ma wspaniałą przyszłośćrefi ma wspaniałą przyszłośćrefi ma wspaniałą przyszłośćrefi ma wspaniałą przyszłośćrefi ma wspaniałą przyszłośćrefi ma wspaniałą przyszłośćrefi ma wspaniałą przyszłośćrefi ma wspaniałą przyszłośćrefi ma wspaniałą przyszłośćrefi ma wspaniałą przyszłość
Widzę że masz główny wątek, to dobrze(a tak na marginiesie: fajne .

A co do wioski:
Dobrym pomysłem będzie zrobienie jej jako normalnej wioski w lesie(z domkami na drzewach. Oglądałeś Robin Hood'a? Tam było coś podobnego), otoczonej palisadą. Dobrze by było, gdyby byli w pobliżu góry(żelazo) i żeby mieli jakąś małą kopalnię węgla. Wtedy możesz wpleść coś w stylu potworów w kopalni, które Bohaterowie mają rozwalić. Dostaną za tą może jakieś zbroje, miecze, zioła lub po prostu złoto albo jakiś magiczny przedmiot lub słaby artefakt. Albo coś takiego: Magiczny kamień, który będzie rozwinięciem wątku z kopalnią(gracze zostaną na powierzchni lub zagłębią się w kopalnię, gdzie znajdą podziemną fortecę, do której żeby wejść trzeba mieć ten kamień, a tam może być smok, ogr, coś wielkiego i skarbiec). Jak już zamierzasz wprowadzić kopalnię, możesz w ogóle przenieść całą akcję pod ziemię, a gracze w poszukiwaniu skarbów(i PD) zapomną o goblinach i orkach. Przypomnij im o tym: niech znajdą jakieś tunele, które będą prowadziły do głównej bazy goblinów(najlepiej w jakieś miejsce blisko zbrojowni lub ich sypialni). Bohaterowie jeśli są sprytni, to przeprowadzą wyniszczenie bazy od środka. Wioska odwdzięczy się im, tak jak koboldy, a bohaterowie dostają więcej Doświadczenia dzięki sprytnemu pomysłowi. A jak nie chcą do kopalni, to nie.
 
__________________
Prosze bardzo, Penny, i tak nie potrzebuję linka
refi jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem