Już wiem jak to jest wejść na forum i zobaczyć tuzin nieprzeczytanych postów nabitych przez kilka godzin
.
A więc moi drodzy parafianie ...
Jeśli ktoś chce by jego postać zamieniała premię z siły na premię ze zręczności w walce , niezbędny jest atut "Finezja w walce". Nie ma on wybitnych wymagań z tego co pamiętam
Co do PW. Ja zawsze grałem na zasadzie - 0pw to jeszcze nie śmierć a doprowadzenie do nieprzytomności. Możemy oczywiście , pomyśleć nad tym tak jak to zaproponowałeś. Nie widzę większych przeszkód. Poza tym, chyba mechanicznie sprawa tego też jest rozwiązana
. Bo przecież możesz celować, ze sporymi - na test, ale jeśli trafisz i np. odetniesz nogę, dłoń albo poważnie uszkodzisz to wiadomo , że wpływ na dalszy przebieg to ma :P
Co tam jeszcze... A walka - Wszystko można rozwiązać opisem walki, tak jak powiedział Chester. To , że zadałeś obrażenia sztyletem rzędu 8 a wiesz , że to dojść niewiele ( bo przeciwnik ma np. 50 PW) to musisz wziąć to pod uwagę. Inaczej może to wyglądać kiedy uda ci się np. krytyk. Mówiąc prosto - Jeśli zadasz nawet maksymalne możliwe sztyletem dla twojej postaci
obrażenia , a w ogólnym bilansie nie przekraczają one 1/4 PW przeciwnika , to raczej nie możesz napisać "tak go topornął pierdolkiem , że mu ćwierki zaptaszkały"