Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Sesje RPG - DnD > Archiwum sesji z działu DnD
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum sesji z działu DnD Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemie DnD (wraz z komentarzami)


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 23-12-2009, 12:18   #201
 
Bronthion's Avatar
 
Reputacja: 1 Bronthion jest na bardzo dobrej drodzeBronthion jest na bardzo dobrej drodzeBronthion jest na bardzo dobrej drodzeBronthion jest na bardzo dobrej drodzeBronthion jest na bardzo dobrej drodzeBronthion jest na bardzo dobrej drodzeBronthion jest na bardzo dobrej drodzeBronthion jest na bardzo dobrej drodzeBronthion jest na bardzo dobrej drodzeBronthion jest na bardzo dobrej drodzeBronthion jest na bardzo dobrej drodze
Tylko trzymajcie "aggro" tych strażników żebym mógł spokojnie ciosy w plecy walić
 
__________________
"Kiedy nie masz wroga wewnątrz,
Żaden zewnętrzny przeciwnik nie może uczynić Ci krzywdy."

Afrykańskie przysłowie
Bronthion jest offline  
Stary 23-12-2009, 12:28   #202
 
Whiter's Avatar
 
Reputacja: 1 Whiter jest jak niezastąpione światło przewodnieWhiter jest jak niezastąpione światło przewodnieWhiter jest jak niezastąpione światło przewodnieWhiter jest jak niezastąpione światło przewodnieWhiter jest jak niezastąpione światło przewodnieWhiter jest jak niezastąpione światło przewodnieWhiter jest jak niezastąpione światło przewodnieWhiter jest jak niezastąpione światło przewodnieWhiter jest jak niezastąpione światło przewodnieWhiter jest jak niezastąpione światło przewodnieWhiter jest jak niezastąpione światło przewodnie
Slang z mmo
 
__________________
"Znaj siebie i znaj przeciwnika, a możesz stoczyć 100 bitew nie odnosząc porażki"
Sztuka Wojny
Whiter jest offline  
Stary 23-12-2009, 13:35   #203
 
Nathias's Avatar
 
Reputacja: 1 Nathias wkrótce będzie znanyNathias wkrótce będzie znanyNathias wkrótce będzie znanyNathias wkrótce będzie znanyNathias wkrótce będzie znanyNathias wkrótce będzie znanyNathias wkrótce będzie znanyNathias wkrótce będzie znanyNathias wkrótce będzie znanyNathias wkrótce będzie znanyNathias wkrótce będzie znany
Chester masz rację, ale jest też taka sytuacja. Barbarzyńcy ogólnie rzadko noszą ciężkie pancerze, a taką koszulkę kolczą sztyletem przebijesz spokojnie, bo to takie ostrze jak w długim, bądź krótkim mieczu, tylko jeszcze krótsze. I teraz z punktu widzenia mechaniki nawet w takim przypadku wojownik z premią +4 z siły będzie miał problemu pokonać takiego osiłka z wspomnianym toporem w garści (który dodatkowo ma premię 1.5 z siły )

I jeszcze wracam do pytania o PW. Jak ktoś stracił 90% PW to wydaje mi się, że powinien być mocno sponiewierany i mieć problemy z ogólnym poruszaniem się, a nie tak, jak się na kilku sesjach z przyjaciółmi spotkałem, że nasz przeciwnik dostał właśnie od barbarzyńcy uderzenie krytyczne toporem dwuręcznym(miał całkiem spory rzut na obrażenia bo wyrzucił wtedy 10 x3 z krytyka + 6 siły) i z punktu widzenia mechaniki zostało mu 2 PW i na nas szarżował jeszcze. Co wy na takie podejście?

Edit:
Bronthion, nabij kidney shota, potem ambusha i koleś jest nasz
 
__________________
Drink up me hearties, yo ho...
Nathias jest offline  
Stary 23-12-2009, 13:49   #204
 
Whiter's Avatar
 
Reputacja: 1 Whiter jest jak niezastąpione światło przewodnieWhiter jest jak niezastąpione światło przewodnieWhiter jest jak niezastąpione światło przewodnieWhiter jest jak niezastąpione światło przewodnieWhiter jest jak niezastąpione światło przewodnieWhiter jest jak niezastąpione światło przewodnieWhiter jest jak niezastąpione światło przewodnieWhiter jest jak niezastąpione światło przewodnieWhiter jest jak niezastąpione światło przewodnieWhiter jest jak niezastąpione światło przewodnieWhiter jest jak niezastąpione światło przewodnie
Heh... wy coś insynuujecie co do mojego pół orka? Prawda, nie nosi on ciężkich pancerzy i walczy mieczem, ale nie zapominajcie o atutach. Są takie jak uniki, uchylanie i szał zapewniające premie do kp w razie zaskoczenia itd. Walka to walka, a opisać ją można na wiele sposobów.

Jestem za pomysłem by podać nam to, co jest konieczne by przebić obronę przeciwnika, czyli:

-liczba pw
-klasa pancerza
-OC

Rzuty obronne raczej by się przydały, lecz z nimi można kombinować. Cała reszta sądzę że jest zbędna.
 
__________________
"Znaj siebie i znaj przeciwnika, a możesz stoczyć 100 bitew nie odnosząc porażki"
Sztuka Wojny
Whiter jest offline  
Stary 23-12-2009, 13:50   #205
 
Nathias's Avatar
 
Reputacja: 1 Nathias wkrótce będzie znanyNathias wkrótce będzie znanyNathias wkrótce będzie znanyNathias wkrótce będzie znanyNathias wkrótce będzie znanyNathias wkrótce będzie znanyNathias wkrótce będzie znanyNathias wkrótce będzie znanyNathias wkrótce będzie znanyNathias wkrótce będzie znanyNathias wkrótce będzie znany
Ja nie mam nic do twojego półorka. Tak tylko gadamy A to jest taka skrajna postać po prostu
 
__________________
Drink up me hearties, yo ho...
Nathias jest offline  
Stary 23-12-2009, 14:13   #206
 
Mizuki's Avatar
 
Reputacja: 1 Mizuki wkrótce będzie znanyMizuki wkrótce będzie znanyMizuki wkrótce będzie znanyMizuki wkrótce będzie znanyMizuki wkrótce będzie znanyMizuki wkrótce będzie znanyMizuki wkrótce będzie znanyMizuki wkrótce będzie znanyMizuki wkrótce będzie znanyMizuki wkrótce będzie znanyMizuki wkrótce będzie znany
Już wiem jak to jest wejść na forum i zobaczyć tuzin nieprzeczytanych postów nabitych przez kilka godzin .

A więc moi drodzy parafianie ...
Jeśli ktoś chce by jego postać zamieniała premię z siły na premię ze zręczności w walce , niezbędny jest atut "Finezja w walce". Nie ma on wybitnych wymagań z tego co pamiętam

Co do PW. Ja zawsze grałem na zasadzie - 0pw to jeszcze nie śmierć a doprowadzenie do nieprzytomności. Możemy oczywiście , pomyśleć nad tym tak jak to zaproponowałeś. Nie widzę większych przeszkód. Poza tym, chyba mechanicznie sprawa tego też jest rozwiązana . Bo przecież możesz celować, ze sporymi - na test, ale jeśli trafisz i np. odetniesz nogę, dłoń albo poważnie uszkodzisz to wiadomo , że wpływ na dalszy przebieg to ma :P

Co tam jeszcze... A walka - Wszystko można rozwiązać opisem walki, tak jak powiedział Chester. To , że zadałeś obrażenia sztyletem rzędu 8 a wiesz , że to dojść niewiele ( bo przeciwnik ma np. 50 PW) to musisz wziąć to pod uwagę. Inaczej może to wyglądać kiedy uda ci się np. krytyk. Mówiąc prosto - Jeśli zadasz nawet maksymalne możliwe sztyletem dla twojej postaci
obrażenia , a w ogólnym bilansie nie przekraczają one 1/4 PW przeciwnika , to raczej nie możesz napisać "tak go topornął pierdolkiem , że mu ćwierki zaptaszkały"
 
__________________
"...niech nie opuszcza ciebie twoja siostra Pogarda
dla szpiclów katów tchórzy - oni wygrają
pójdą na twój pogrzeb i z ulgą rzucą grudę
a kornik napisze twój uładzony życiorys"

Ostatnio edytowane przez Mizuki : 23-12-2009 o 15:10.
Mizuki jest offline  
Stary 23-12-2009, 15:44   #207
 
Elthian's Avatar
 
Reputacja: 1 Elthian jest na bardzo dobrej drodzeElthian jest na bardzo dobrej drodzeElthian jest na bardzo dobrej drodzeElthian jest na bardzo dobrej drodzeElthian jest na bardzo dobrej drodzeElthian jest na bardzo dobrej drodzeElthian jest na bardzo dobrej drodzeElthian jest na bardzo dobrej drodzeElthian jest na bardzo dobrej drodzeElthian jest na bardzo dobrej drodzeElthian jest na bardzo dobrej drodze
Chmmm, czyli teraz robimy walkę ta? Czekamy aż pachołki wejdą do pomieszczenia i odpieramy a potem hen, z buta na stateczek? Pozytywnie...
 
Elthian jest offline  
Stary 23-12-2009, 15:54   #208
 
Mizuki's Avatar
 
Reputacja: 1 Mizuki wkrótce będzie znanyMizuki wkrótce będzie znanyMizuki wkrótce będzie znanyMizuki wkrótce będzie znanyMizuki wkrótce będzie znanyMizuki wkrótce będzie znanyMizuki wkrótce będzie znanyMizuki wkrótce będzie znanyMizuki wkrótce będzie znanyMizuki wkrótce będzie znanyMizuki wkrótce będzie znany
Oni narazie nie wejdą. Paul powiedział "zaprośmy ich"
 
__________________
"...niech nie opuszcza ciebie twoja siostra Pogarda
dla szpiclów katów tchórzy - oni wygrają
pójdą na twój pogrzeb i z ulgą rzucą grudę
a kornik napisze twój uładzony życiorys"
Mizuki jest offline  
Stary 23-12-2009, 16:19   #209
Administrator
 
Kerm's Avatar
 
Reputacja: 1 Kerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputację
Według Paula wystarczyłoby zostawić uchylone drzwi, zapaloną lampę i kogoś w środku
Pisemne zaproszenie nie byłoby wówczas potrzebne. Chyba...
 
Kerm jest offline  
Stary 23-12-2009, 16:30   #210
 
Mizuki's Avatar
 
Reputacja: 1 Mizuki wkrótce będzie znanyMizuki wkrótce będzie znanyMizuki wkrótce będzie znanyMizuki wkrótce będzie znanyMizuki wkrótce będzie znanyMizuki wkrótce będzie znanyMizuki wkrótce będzie znanyMizuki wkrótce będzie znanyMizuki wkrótce będzie znanyMizuki wkrótce będzie znanyMizuki wkrótce będzie znany
No dobrze. Więc tylko ustalcie, kto staje przy drzwiach;p... przecież muszę wiedzieć na kogo rzuty robić.
 
__________________
"...niech nie opuszcza ciebie twoja siostra Pogarda
dla szpiclów katów tchórzy - oni wygrają
pójdą na twój pogrzeb i z ulgą rzucą grudę
a kornik napisze twój uładzony życiorys"
Mizuki jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 16:29.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172