Exo Zbroja jest dla ludzi nie mających pojęcia o TFach i chcących poznać ich świat.
Targetmaster dla trochę już znających, ale lubiących bardziej akcje niż pogaduchy i przeżywanie.
Headmaster dla znających realia TF oraz lubiących popisać, pogadać i lubujących się w opisach wewnętrznych przeżyć.
Karta postaci: Człowiek:
Imię, Nazwisko, Nick (Nick jest używany na misjach - jednowyrazowy)
Profesja: (Headmaster, Targetmaster, Exo)
Była Profesja: (pilot, marynarz, piechota, naukowiec, chemik, szpieg, zwiadowca, mechanik, medyk itp.)
Wiek: 20 do 50
Płeć:
Charakter:
Wygląd postaci:
Wygląd zbroi:
Historia: (narodowość, przyjaciele, wrogowie, ważniejsze wspomnienia)
Statystyki postaci w zbroi: 35 punktów do rozdania, od 1 do 5 na jedną cechę.
WW (posługiwanie się bronią białą wmontowaną w zbroje)
US (posługiwanie się bronią palną wmontowaną w zbroje)
K (krzepa, siła, podnoszenie zbroi)
Odp (odporność pancerza, jego pula życia)
Zr (Manewrowanie zbroją)
Int (Pojmowanie wiedzy, analiza informacji)
SW (Pokonanie strachu i stawienie czoła większym oraz groźniejszym przeciwnikom)
Ogd (Wpływanie na innych przez zachowanie, czyny i sławę)
Zyw (Pula życia człowieka)
S (Siła uderzeń i podnoszenia człowieka)
Wt (Wytrzymałość pancerza na ataki wręcz i strzeleckie)
Sz (Szybkośc poruszania się)
Mag (Magia, mistycyzm, wiedza tajemna i jej wykorzystywanie)
PO (Punkty Osłony - wytrzymałość pola siłowego)
PP (Przestrzeń Pakunkowa - determinuje ilość miejsc na magazynki z amunicją, zapasowe części, narzędzia)
Tryb Alternatywny: (Exo - pisze w jaki pojazd się zamienia, jak on wygląda, jego możliwości. Target - opisuje broń w jaką się zmienia, miotacz ognia, energetyczna, strzelba, minigun, rakietnica i inne do wyboru. Head - opisuje wygląd głowy i zachowanie się obu jaźni, która jest dominująca, jak się dogadują itp)
Partner: (Tu można wpisać informacje odnośnie partnera Transformera dla Targeta i Head, w co najlepiej by się zmieniał, jaki ma być, ich wspólne relacje. Takie tam życzenie do MG
Umiejętności: 3 do wyboru, np. takie jak:
Charakteryzacja
Dowodzenie
Hazard