Cytat:
Napisał Bronthion A tak ogólnie to nastawiamy się na storytelling ? Czy także odrobinę mechaniki ? |
Odrobinę mechaniki będzie, ale nie tak znów wiele. Mimo to z punktu widzenia bohatera nie będzie to odczuwalne. O wynikach powodzenia testu dowiecie się z opisu efektu. Co do walki to jeszcze to sobie układam ale mam pewien pomysł zobaczymy jak się sprawdzi w praktyce.
Cytat:
Napisał one_worm ja mam pytanie innego rodzaju - co z magią i magami? I czy II edycja? |
Cytat:
Napisał Bronthion Ja się własnie na maga nastawiam, więc również chętnie poznam odpowiedź na to pytanie ;p
Mam podręczniki z 2 edycji. |
Cytat:
Napisał one_worm Takie też pytanie propo magów - jak coś to dodatki wchodzą, jak tak to jakie oraz czy dopuszczasz guślarza albo nekromantów czy innych wyznawców chaosu ( tudzież czarnoksiężników :P ) |
Będąc szczerym odradzam ten kierunek. A może nie tyle odradzam ile proponuje potraktować bardziej długofalowo. Magie uważam za prawdziwą sztukę i nigdy nie podobało mi się jej przedstawienie w młotku. ( pierwsze udziwnienia dotyczyły magi właśnie ) Przede wszystkim nie jestem zwolennikiem zaczynania profesją ucznia czarodzieja i wyruszania w świat. Zawsze wydawało mi się że to tak jakby próbować przenieść lekcje dzieci z podstawówki na melinę u Heńka spod dziewiątki. Naprawdę dostanie się do terminu powinno być poparte jakimś działaniem i wysiłkiem. Taki raczej cel niż fundament. Co nie przeszkadza w wyznaczeniu go. Guślarz o którego pytasz to właściwa droga. Oczywiście profesja nie jest najważniejsza na wstępie możesz być kimkolwiek jak pisałem wcześniej to historia cię kształtuje ( nikt przecież nie może zabronić ci posiadania w bliższej czy dalszej rodzinie ciotki zielarki do której czułeś szczerą sympatię ) Co do magi i innych rzeczy w sensie moich wyobrażeń postaram się jutro napisać taki krótki rys tego jak widzę rożne rzeczy.