Wątek: .
Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 27-03-2006, 21:53   #24
Darken
 
Darken's Avatar
 
Reputacja: 1 Darken ma z czego być dumnyDarken ma z czego być dumnyDarken ma z czego być dumnyDarken ma z czego być dumnyDarken ma z czego być dumnyDarken ma z czego być dumnyDarken ma z czego być dumnyDarken ma z czego być dumnyDarken ma z czego być dumnyDarken ma z czego być dumnyDarken ma z czego być dumny
Poprzedni post był małym offem, czas na konkrety.
Nie podam przykładów przerywników od gracza, ale podam pewną zasadę.
Gracz tworzy historię, w której zoobowiązany jest (zwykle) do zamieszczenia opisu tych zdarzeń, które wpływają mocno na wizerunek, psychikę, doświadczenie postaci.
Policzmy pewną rzecz. Załóżmy że postać ma 30 lat.
Odejmijmy z tego jakieś 5 początkowych lat (na oko), gdzie raczej nic się znaczącego nie działo, oprócz pierwszych kroczków.
Zostaje zatem 25 lat czyli 365x25+4-5 dni. Razem daje to: 9129-9130 dni w których mieszczą się wydarzenia z życia postaci.
Dlatego uważam że historia postaci to zbiór tego co wyżej napisałem. Resztę, mniej znaczące fakty, wyłaniają się na sesji. I dlatego gracz powinień mieć swobodę w tworzeniu nowych wątków pobocznych. Bo to jest jego postać, a nikt nie ma ochoty pisać ksiązki biograficznej postaci, by podczas kłótni z MG wypominać: Przeciesz tutaj było napisane że...

Ps. Spróbujcie napisać autobiografie drodzy mistrzowie gry, a później zastanowcie się nad bezsensownością zarzutu o brak jakiejś rzeczy/faktu w histori postaci.
 
__________________
Mroczna wydawnicza małpa przedstawia Gindie, czyli wydawnictwo fabularnych gier karcianych.
Uuuk.
Darken jest offline