MATERIAŁY DOTYCZĄCE SESJI:
STATYSTYKI ATRYBUTY:
*Siła - Siła, udźwig, używanie bronie, walka w ręcz.
*Wytrzymałość - Męczenie się, odporność na ból, odporność na obrażenia, gazy itp.
*Zwinność - Skakanie, bieganie, gibkość itp.
*Szybkość - Szybkość, refleks.
*Zręczność - Chodzi o dłonie, zdolności manualne np. np otwieranie zamków lub jakieś precyzyjne działania.
*Percepcja - Wzrok, słuch, węch, dotyk, a nawet tajemniczy "szósty zmysł".
*Intelekt - Umiejętności techniczne. Jeżeli bardzo słabo to gracie tępaka, jeżeli przeciętnie, to wasza postać nie powinna mieć zdolności przywódczych i wpadać na genialne rozwiązania.
UMIEJĘTNOŚCI:
*Pistolety (Zr) - Obsługa, znajomość i strzelanie.
*Pistolety maszynowe (Zr) - Obsługa, znajomość i strzelanie.
*Shotgun'y (Si/Wt) - Obsługa, znajomość i strzelanie.
*Karabiny (Zr,Pe) - Obsługa, znajomość i strzelanie.
*Broń snajperska (Pe) - Obsługa, znajomość i strzelanie.
*Broń ciężka (Si) - Obsługa, znajomość i strzelanie.
*Walka bronią (Zw,Si) - Ciosy, uniki, kombinacje, znajomość i "obsługa"
*Rzucanie (Zr,Si) - celność rzucania, a także łapania.
*Sprint (Zw,Wt) - szybkość rozpędzania się, szybkość sprintu i jego "stabilność".
*Skradanie się (Zw,Pe) - Umiejętność cichego skradania się i dobrego ukrywania (kamuflaż).
*Um. Pilotażu (Zw,Pe) - Prowadzenie samochodów, samolotów, łodzi i taczek
*Elektronika (Int) - Umiejętności z zakresu elektryki i elektroniki.
*Mechanika (Int) - Umiejętności z zakresu mechaniki( maszyny, mechanizmy).
*Chemia (Int) - Umiejętności z zakresu chemii, materiały wybuchowe, leki, kwasy, gazy itp..
*Komputery (Int) - obsługa i znajomość komputerów, łamanie zabezpieczeń.
Saper (Int) - umiejętność podkładania i rozbrajania bomb.
*Medyk: (Int) - tak jak poniżej:
1. Pierwsza Pomoc -opatrywanie ran ciężkich i leczenie draśnięć.
2. Leczenie ran Ciężkich -opatrywanie ran krytycznych i leczenie ran ciężkich.
3. Leczenie ran Krytycznych - opatrywanie i leczenie wszystkich rodzajów ran, schorzeń i urazów. Bardzo obszerna znajomość wszelkich dziedzin medycyny.
PERKI:
*Rzeźnickie zapędy - Dobry wa walce bronią białą. (premie do trafień i uników podczas walki w zwarciu) (wymaga zajebista Walka bronią)
*Szybki Bill - Potrafisz bardzo szybko biegać i rozpędzać się.(wymaga zajebista szybkość)
*Szybkie przeładowanie - Przeładowujesz bronie dużo szybciej.(wymaga zajebista szybkość)
*Prawie jak Lucky Luke - Wyciągnięcie pistoletu lub pistoletu maszynowego trwa ułamek sekundy. (wymaga zajebista szybkość)
*Pomocnik - Jeśli pomagasz komuś w jakiejś złożonej czynności, to jej wykonanie trwa dużo krócej.
*Medyk polowy - Opatrujesz i leczysz szybciej, ponad to ostrzał i chaos nie robi na tobie wrażenia. Potrafisz leczyć leczyć rany nawet jeżeli brakuje Ci kilku medykamentów (nie znaczy, że możesz leczyć gołymi rękami). (wymaga medyk poziom 3)
*Doświadczony strzelec - Gdy poświęcisz turę na strzał mierzony, możesz pominąć utrudnienia spowodowane czynnikami pogodowymi, lub poruszania się celu. (wymaga zajebiste um. Broni snajperskiej)
*Head Shoter - Większa szansa na trafienie kogoś w głowę! (wymaga zajebiste um. strzeleckie z jakiegoś rodzaju broni)
*Twardziel - Utrudnienia spowodowane bólem są dużo mniejsze. (wymaga zajebista wytrzymałość)
*Silne plecy - Możesz unieść na prawdę dużo! (wymaga zajebista siła/wytrzymałość)
*Akrobata - Jesteś bardzo gibki, masz premię do uników, upadków z wysokości i robienia akrobacji. (wym. zajebista zwinność)
*Oparcie - Strzelając serią, lub długą serią z broni ciężkiej kara do celności jest dużo mniejsza. (wymaga zajebista siła/wytrzymałość)
*Szósty zmysł - Dostajesz czasem od mg dodatkowe informacje, a ponad to masz premię do wykrywania pułapek. (wymaga zajebista percepcja)
*Prawie jak MacGyver - Potrafisz obejść się bez kilku brakujących narzędzi. MG czasem podpowiada co trzeba zrobić lub jak coś można wykorzystać. (wymaga Zajebiste um. techniczne x2 )
*Barbarzyńca - Podnosi siłę i wytrzymałość na +3, podnosi walkę bronią na +3. Obniża intelekt na -1, obniża na -1 następujące umiejętności:Um. Pilotażu, Elektronika, Mechanika, Chemia, Komputery, Saper, Medyk. Różnicę z obniżonych umiejętności i atrybutów możesz dodać odpowiednio do innych umiejętności i atrybutów. (wymaga zajebista siła lub wytrzymałość)
*Spaliniarz - Potrafisz uruchomić niemal każdy pojazd spalinowy ( o ile jest to możliwe). Naprawa silnika to dla Ciebie chleb powszedni, chociaż może czasem zająć dużo czasu. Siedząc za kółkiem potrafisz robić naprawdę niezwykłe manewry, a ponad to masz mniejsze utrudnienia do strzelania z pojazdów. (wymaga zajebiste um. pilotażu i co najmniej dobre um. mechaniki)
EKWIPUNEK: PISTOLETY
-
Colt M1911
{Kaliber: .45cal {Poj. Magazynka: 7 {Waga: 1080g {Zasięg skuteczny: 50 m
{Tryby: Pojedynczy {Szybkostrzelność: Normalna pistoletowa
-
Beretta 92
{Kaliber: 9mm {Poj. Magazynka: 15 {Waga: 0,955 kg {Zasięg skuteczny: 50m
{Tryby: Pojedynczy {Szybkostrzelność: Normalna pistoletowa
-
Glock17
{Kaliber: 9mm {Poj. Magazynka: 17,19 {Waga: 625g {Zasięg skuteczny: 55m
{Tryby: Pojedynczy, Potrójny {Szybkostrzelność: Normalna pistoletowa
-
Glock18
{Kaliber: 9mm {Poj. Magazynka: 17,19 {Waga: 624g {Zasięg skuteczny: 55m
{Tryby: Pojedynczy, Potrójny, Automatyczny {Szybkostrzelność: Normalna pistoletowa, Duża automatyczna
-
Mk 23 SOCOM
{Kaliber: .45cal {Poj. Magazynka: 12 {Waga: 1,1 kg {Zasięg skuteczny:
{Tryby: Pojedynczy {Szybkostrzelność: Normalna pistoletowa
-
Desert Eagle
{Kaliber: Magnum .357/.44/.50 {Poj. Magazynka: 9/8/7 {Waga: 1,5 kg {Zasięg skuteczny:
{Tryby: Pojedynczy {Szybkostrzelność: Niska pistoletowa
-
Colt Python
{Kaliber: .44/.454 Causul {Poj. Magazynka: 6/6 {Waga: 1233 g {Zasięg skuteczny:
{Tryby: Pojedynczy {Szybkostrzelność: Niska pistoletowa
-
Obrzyn
{Kaliber: G12 {Poj. Magazynka: 2 {Waga: xx {Zasięg skuteczny:
{Tryby: Pojedynczy, Podwójny {Szybkostrzelność: Niska pistoletowa
-
PWD-17
{Kaliber: .45cal {Poj. Magazynka: 24 {Waga: 742g {Zasięg skuteczny: 100m
{Tryby: Pojedynczy, Potrójny, Automatyczny {Szybkostrzelność: Normalna pistoletowa / normalna automatyczna
PISTOLETY MASZYNOWE -MP5
{Kaliber: 9mm {Poj. Magazynka: 30 {Waga: xx {Zasięg skuteczny:
{Tryby: Pojedynczy, Potrójny, Automatyczny {Szybkostrzelność: Normalna automatyczna
-MGP-F2
{Kaliber: 9mm {Poj. Magazynka: 30,32,40 {Waga: xx {Zasięg skuteczny:
{Tryby: Pojedynczy, Automatyczny {Szybkostrzelność: Duża automatyczna
-MGP-F3
{Kaliber: .45cal {Poj. Magazynka: 25,32 {Waga: xx {Zasięg skuteczny:
{Tryby: Pojedynczy, Automatyczny {Szybkostrzelność: Duża automatyczna
-Uzi
{Kaliber: 9mm {Poj. Magazynka: 32 {Waga: xx {Zasięg skuteczny:
{Tryby: Pojedynczy, Automatyczny {Szybkostrzelność: Normalna automatyczna
-Ingram MAC
{Kaliber: .45cal {Poj. Magazynka: 30 {Waga: xx {Zasięg skuteczny:
{Tryby: Pojedynczy, Automatyczny {Szybkostrzelność: Bardzo duża automatyczna
-H&K UMP
{Kaliber: .45cal {Poj. Magazynka: 25 {Waga: xx {Zasięg skuteczny:
{Tryby: Pojedynczy, Potrójny, Automatyczny {Szybkostrzelność: Niska automatyczna
-MMsaw9
{Kaliber: 9mm {Poj. Magazynka: 30x2,32x2,40x2 {Waga: xx {Zasięg skuteczny:
{Tryby: Pojedynczy, Automatyczny, Automatyczny x2 {Szybkostrzelność: Duża automatyczna
STRZELBY -Mini Shotgun
{Kaliber: G12 {Poj. Magazynka: 5 {Waga: xx {Zasięg:
{Tryby: Pojedynczy pompowany {Szybkostrzelność: ------
-Dubeltówka
{Kaliber: G12 {Poj. Magazynka: 2 {Waga: xx {Zasięg:
{Tryby: Pojedynczy, podwójny {Szybkostrzelność: Normalna pistoletowa
-Remington
{Kaliber: G12 {Poj. Magazynka: 8 {Waga: xx {Zasięg:
{Tryby: Pojedynczy pompowany {Szybkostrzelność: ------
-Mosberg
{Kaliber: G12 {Poj. Magazynka: 7 {Waga: xx {Zasięg:
{Tryby: Pojedynczy pompowany {Szybkostrzelność: ------
-SPAS-12
{Kaliber: G12 {Poj. Magazynka: 8 {Waga: xx {Zasięg:
{Tryby: Pojedynczy pompowany, Pojedynczy {Szybkostrzelność: Niska pistoletowa
-AMX Combat Shotgun
{Kaliber: G12 {Poj. Magazynka: 9 {Waga: xx {Zasięg:
{Tryby: Pojedynczy pompowany, Podwójny {Szybkostrzelność: ------
-Usas-12
{Kaliber: G12 {Poj. Magazynka: 20 {Waga: xx {Zasięg:
{Tryby: Pojedynczy, Automatyczny {Szybkostrzelność: Bardzo niska automatyczna
-AS12 Suprime
{Kaliber: G12 {Poj. Magazynka: 18 {Waga: xx {Zasięg:
{Tryby: Pojedynczy, Potrójny, Automatyczny {Szybkostrzelność: Normalna automatyczna
KARABINY -M16 A2
{Kaliber: 5,56mm {Poj. Magazynka: 30 {Waga: xx {Zasięg:
{Tryby: Pojedynczy, Potrójny {Szybkostrzelność: Duża pistoletowa
-M4 A2
{Kaliber: 5,56mm {Poj. Magazynka: 30 {Waga: xx {Zasięg:
{Tryby: Pojedynczy, Potrójny, Automatyczny {Szybkostrzelność: Duża automatyczna
-TAR-21
{Kaliber: 5,56mm {Poj. Magazynka: 30 {Waga: xx {Zasięg:
{Tryby: Pojedynczy, Potrójny, Automatyczny {Szybkostrzelność: Normalna automatyczna
-AK-47
{Kaliber: 7,62mm {Poj. Magazynka: 30 {Waga: xx {Zasięg:
{Tryby: Pojedynczy, Automatyczny {Szybkostrzelność: Normalna automatyczna
-FN-FAL
{Kaliber: 7,62mm {Poj. Magazynka: 20 {Waga: xx {Zasięg:
{Tryby: Pojedynczy, Potrójny, Automatyczny {Szybkostrzelność: Normalna automatyczna
-Combat SMG R4
{Kaliber: .45cal {Poj. Magazynka: 32,60 {Waga: xx {Zasięg:
{Tryby: Pojedynczy, Potrójny, Automatyczny {Szybkostrzelność: Duża automatyczna
-MWS 8
{Kaliber: 8mm {Poj. Magazynka: 20 {Waga: xx {Zasięg:
{Tryby: Pojedynczy, Potrójny, {Szybkostrzelność: Normalna pistoletowa
-SU-16
{Kaliber: 5,56mm {Poj. Magazynka: 10,30 {Waga: xx {Zasięg:
{Tryby: Pojedynczy {Szybkostrzelność: Szybka pistoletowa
-M14
{Kaliber: 7,62mm {Poj. Magazynka: 20 {Waga: xx {Zasięg:
{Tryby: Pojedynczy, Automatyczny {Szybkostrzelność: Normalna automatyczna
KARABINY SNAJPERSKIE -M28
{Kaliber: 7,62mm {Poj. Magazynka: 5 {Waga: xx {Zasięg skuteczny:
{Tryby: Pojedynczy przeładowywany {Szybkostrzelność: -------
-SG550
{Kaliber: 5,56mm {Poj. Magazynka: 30 {Waga: xx {Zasięg skuteczny:
{Tryby: Pojedynczy, Potrójny ,Automatyczny {Szybkostrzelność: Normalna automatyczna
-Dragunow
{Kaliber: 7,62mm {Poj. Magazynka: 10 {Waga: xx {Zasięg skuteczny:
{Tryby: Pojedynczy {Szybkostrzelność: Niska pistoletowa
-G3SG1
{Kaliber: 7,62mm {Poj. Magazynka: 20 {Waga: xx {Zasięg skuteczny:
{Tryby: Pojedynczy, Automatyczny {Szybkostrzelność: Niska automatyczna
-M6 208 A1
{Kaliber: 8mm {Poj. Magazynka: 22 {Waga: xx {Zasięg skuteczny:
{Tryby: Pojedynczy {Szybkostrzelność: Niska pistoletowa
-M180A2
{Kaliber: .50cal {Poj. Magazynka: 10 {Waga: xx {Zasięg skuteczny:
{Tryby: Pojedynczy przeładowywany {Szybkostrzelność: ------
-M107
{Kaliber: .50cal {Poj. Magazynka: 10 {Waga: xx {Zasięg skuteczny:
{Tryby: Pojedynczy {Szybkostrzelność: Bardzo niska pistoletowa
-Spartan S-8
{Kaliber: 8mm {Poj. Magazynka: 10, 22 {Waga: xx {Zasięg skuteczny:
{Tryby: Pojedynczy, Potrójny {Szybkostrzelność: Szybka pistoletowa
-20MX Destroyer
{Kaliber: 20mm {Poj. Magazynka: 14 {Waga: xx {Zasięg skuteczny:
{Tryby: Pojedynczy {Szybkostrzelność: Bardzo niska pistoletowa
BROŃ CIĘŻKA I WYRZUTNIE -M249
{Kaliber: 5,56mm {Poj. Magazynka: 50, 100 {Waga: 7,5 kg, {Zasięg skuteczny: 1000m
{Tryby: Pojedynczy, Automatyczny {Szybkostrzelność: Duża automatyczna
-M60
{Kaliber: 7,62mm {Poj. Magazynka: 100 {Waga: 10,51 kg {Zasięg skuteczny: 1000m
{Tryby: Pojedynczy, Automatyczny {Szybkostrzelność: Normalna automatyczna
-Browning M2
{Kaliber: .50cal {Poj. Magazynka: 100, ?? {Waga: xx {Zasięg skuteczny:
{Tryby: Pojedynczy, Automatyczny {Szybkostrzelność: Niska automatyczna
-*Minigun
{Kaliber: 7,62mm/5,56mm {Poj. Magazynka: ?? {Waga: xx {Zasięg skuteczny:
{Tryby: Automatyczny {Szybkostrzelność: Ekstremalnie wysoka automatyczna
-Smartagun
{Kaliber: 5,56mm {Poj. Magazynka: 120 {Waga: xx {Zasięg skuteczny:
{Tryby: Pięciostrzałowy, Automatyczny {Szybkostrzelność: Bardzo duża automatyczna
-LMG M88
{Kaliber: 8mm {Poj. Magazynka: 40, 100 {Waga: xx {Zasięg skuteczny:
{Tryby: Pojedynczy, Potrójny, Automatyczny {Szybkostrzelność: Normalna automatyczna
-ICW 720
{Kaliber: 7,62mm + 20mm {Poj. Magazynka: 30 + 6(20mm) {Waga: xx {Zasięg skuteczny:
{Tryby: Pojedynczy, Potrójny, Automatyczny + Pojedynczy 20mm {Szybkostrzelność: Normalna automatyczna + Bardzo wolna pistoletowa(20mm)
-LAW A2
{Kaliber: ?? {Poj. Magazynka: Jednorazowy {Waga: xx {Zasięg skuteczny:
{Tryby: Pojedynczy {Szybkostrzelność: ------
-RPG-7
{Kaliber: Granat RPG {Poj. Magazynka: 1 {Waga: xx {Zasięg skuteczny:
{Tryby: Pojedynczy przeładowywany {Szybkostrzelność: ------
-M79
{Kaliber: 40mm {Poj. Magazynka: 1 {Waga: xx {Zasięg skuteczny:
{Tryby: Pojedynczy przeładowywany {Szybkostrzelność: ------
-UKM2000
{Kaliber: 7,62mm {Poj. Magazynka: 100 {Waga: 8,9 kg {Zasięg skuteczny: 1500m
{Tryby: Pojedynczy, Potrójny, Automatyczny {Szybkostrzelność: Normalna automatyczna
-M240
{Kaliber: 7,62mm {Poj. Magazynka: 100, 200 {Waga: 12,5 kg {Zasięg skuteczny: 800 m
{Tryby: Pojedynczy, Automatyczny {Szybkostrzelność: Duża automatyczna
OSPRZĘT DO BRONI -M203
{Kaliber: 40mm {Poj. Magazynka: 1 {Waga: xx {Zasięg skuteczny:
{Tryby: Pojedynczy przeładowywany {Szybkostrzelność: ------
-M020 A3
{Kaliber: 20mm {Poj. Magazynka: 4 {Waga: xx {Zasięg skuteczny:
{Tryby: Pojedynczy pompowany {Szybkostrzelność: ------
-Dwójnóg: "Niezastąpiony podczas strzelania z broni ciężkiej i snajperskiej." Zapewnia większą stabilność broni.
-Trójnóg: Zapewnia dużą stabilność broni. Niestety jest bardzo ciężki.
-Pasek naboi: "Uniwersalny pasek na naboje. Dzięki niemu szybciej załadujesz broń." 32 miejsca
-Szybki ładowacz (g12): "Stworzony specjalnie dla miłośników dubeltówek." Umożliwia załadowanie do strzelby dwóch naboi na raz.
-Szybki ładowacz (rewolwery): Umożliwia załadowanie do kolta 6 naboi na raz.
-Celownik kolimatorowy: "Mały celownik kolimatorowy. Celne strzelanie jeszcze nigdy nie było tak proste." Zwiększa celność.
-Celownik laserowy -Celownik optyczny: Umożliwia skuteczniejsze wykorzystanej broni snajperskiej.
-Zaawansowany Celownik optyczny: "Marzenie każdego snajpera!Nocne polowanie? Żaden problem!" Jest wyposażony w dalmierz i noktowizor i termowizje.
-Latarka: Latarka podwieszana.
RZUCANE I MATERIAŁY WYBUCHOWE
-Granat odłamkowy
-Granat obronny
-Granat gazowy: "Potrafi wypalić nawet najtwardsze płuca. "
-Granat kwasowy
-Koktajl Mołotowa
-Pipe bomb
-Mina p. piechotna
-Mina p. pancerna
-Mina Chemiczna: "Nowoczesna mina chemiczna. Zastosowana w niej substancja potrafi spowodować prawdziwe spustoszenie w żywym organizmie."
-Claymore
-C4 1kg
-C4 4kg
AMUNICJA
-40mm HE
-40mm VHE : Posiada mniejszy zasięg, lecz więcej materiału wybuchowego.
-40mm dymny
-40mm kumulacyjny
-20mm ogłuszający : Powala i ogłusza cel.
-20mm wybuchowy
-20mm nabój
-20mm snajperski
-Rpg wybuchowy
-Rpg uniwersalny
-Rpg kumulacyjny
-9mm
-45ACP
-.357 Magnum
-.44 Magnum
-.454 casull
-.50 AE
-5.56mm
-7.62mm
-8mm
-.50cal
-Gauge 12
BROŃ BIAŁA -Rura: "Zwykła żelazna rura. Raczej poszukaj sobie czegoś lepszego..."
-Nóż -Tasak -Bagnet -Maczeta: "Prawie jak miecz."
-Łom: "Klasyczny i niezawodny łom firmy S&O. Poczuj się jak Gordon Freeman!"
-Siekiera: "Siekiera strażacka. Nadaje się do rąbania... nie tylko drewna."
-Piła spalinowa: "Piła spalinowa model "PowerClaw-D4". Czysta przyjemność z cięcia!"
-Piła elektryczna: "Niewielka, lekka i poręczna łańcuchowa piła elektryczna firmy S&O. Producent gwarantuje niezawodność i łatwość obsługi."
-Saperka: "Bardzo wszechstronny przedmiot."
-Toporek: "Doskonały do rozłupywania... drewna."
PANCERZE -Kamizelka kevlarowa: "Zwykła kamizelka kulo odporna.Można ją spotkać w wielu miejscach. Dawniej używana przez policję. "
-Pełna Kamizelka kevlarowa: "Kevlarowa kamizelka z dodatkową ochroną na ręce. Po jej wprowadzeniu rozeszła się jak ciepłe bułeczki."
-Getry kevlarowe -Hełm kevlarowy -Kombinezon kevlarowy: "Pełny skafander ze wzmacnianego kevlaru(tors, nogi, ręce). Wykorzystywany przez komandosów chcących zachować pełną sprawność ruchową."
-Kamizelka Dragon Skin: "Kamizelka wykonana z płytek ceramicznych obszytych uelastycznionym kevlarem. Zatrzyma prawie każdy pocisk, wytrzymuje nawet wybuch granatu.
-Pancerz wojskowy: "Pełny pancerz ochronny(głowa, tors, nogi, ręce). Odporny na większość ataków." Niemożliwe jest jednoczesne noszenie Pancerza wojskowego i Egzoszkieletu.
MEDYKAMENTY I PROCHY
ŚRODKI LECZNICZE:
-Apteczka pierwszej pomocy: Ubogi zestaw medykamentów do opatrywania drobnych i średnich ran.
-Polowy zestaw opatrunkowy: Bogaty zestaw medykamentów do opatrywania wszystkich rodzajów ran.
-Torba lekarska: Zestaw podstawowych medykamentów do opatrywania i leczenia drobnych, średnich i ciężkich ran.
-Duży Zestaw medyczny: Bogaty zestaw zaawansowanych medykamentów do opatrywania i leczenia wszystkich rodzajów ran.
-StimPack (autokity): Zastrzyk szybko leczący drobne i średnie obrażenia.
-Zestaw szybkiego leczenia: Mały zestaw ekstremalnie silnych środków szybkiego leczenia. Leczy wszystkie rodzaje ran.
-ENHS Beta: Eksperymentalny Środek leczniczy do stosowania przed walką. Po upływie kilku godzin od zażycia mogą wystąpić działania nie pożądane.
-Zestaw pozłamaniowy: Zestaw zaawansowanych medykamentów do leczenia wszelakich rodzajów złamań.
LEKI PRECYZYJNE:
-"Perlaksim" (tabletki): Tabletka przeciwbólowa(efekt dużo słabszy niż w przypadku środka PainKiller). Czas działania do 4 godzin.
-"PainKiller" (zastrzyki, autokity): Sprawia niewrażliwym na ból. Lekko otępia, słabo uzależniający.
-"Viroxil" (zastrzyki): Eksperymentalny lek przeciw wirusowy.
-"Rad-X 116" (tabletki): Preparat chroniący przed promieniowaniem. Zażywać przed kontaktem z promieniowaniem.
-"Rad-C 211" (tabletki): Preparat oczyszczający organizm z promieniowania. Zażywać po kontakcie z promieniowaniem.
-"Prekobryna" (zastrzyki): Ekstremalnie silny antybiotyk.
-"Hexozepan" (autokity): Silny środek uspokajający.
-"Nergomecyna" (zastrzyki, autokity): Działa jak mocne sole trzeźwiące, jednocześnie regenerując tkanki nerwowe.
-"Pluripotenaxol" (maść): Środek przyspieszający regenerację tkanek.
-"Respironal" (zastrzyki, autokity): Preparat ułatwiający oddychanie i przyswajanie tlenu. Zwiększa wydolność płuc.
-"Bioxoted" (tabletki): Środek przyspieszający oczyszczanie organizmu z toksyn chemikaliów.
-"UZA Antidutum" (zastrzyki, autokity): Uniwersalny zestaw antytoksyn. Błyskawicznie wiąże groźne toksyny i związki chemiczne.
PROCHY:
-"Go Power!"(tabletki) : Lekki środek pobudzający umysł i ciało (+wytrzymałość, +intelekt). Działa do 3 godzin Słabo uzależniający.
-"OR-14"(tabletki): Silny środek pobudzający umysł i ciało o długo okresowym działaniu(+wytrzymałość, +intelekt). Działa do 12 godzin po czym powoduje silne zmęczenie.
-"Delirium"(tabletki): Lekki środek wyostrzający zmysły (+wytrzymałość, +percepcja, +zręczność). Czas działania do 4 godzin, po czym powoduje stan otępienia. Lekko uzależniający.
-"Dopalacz"(zastrzyki): Bardzo silny środek pobudzający. Ekstremalnie podnosi Siłę i wytrzymałość, lecz silnie otępia i powoduje drżenie rąk(+++siła, +++wytrzymałość, - zręczność, ---intelekt). Czas działania do 40 minut, po czym wywołuje stan silnego przemęczenia(osłabia wszystkie współczynniki). Silnie uzależniający.
-"Supersoldier"(zastrzyki, autokity): Silny środek pobudzający i wyostrzający zmysły (+siła, +wytrzymałość, +++szybkość, +zwinność, +zręczność, +percepcja, -intelekt). Czas działania do 2 godzin, po czym wywołuje bardzo nie przyjemne efekty uboczne. Silnie uzależniający.
EKWIPUNEK "LOWTECH" -"WD tabs": Środek odkażający wodę. Wiąże się z zanieczyszczeniami i wytrąca je.Jedna
tabletka starcza średnio na 1 litr zanieczyszczonej wody.
-Flary: "Flary oświetlające „Solar Flame” firmy S&O. Praktycznie nie do ugaszenia!"
-Wytrychy: "Praktyczny zestaw do otwierania mechanicznych zamków. Niezbędnik każdego szanującego się złodzieja."
-Kanister 20L : "Aluminiowy kanister na benzynę lub inne substancje. Pojemność: 20L.
-Kanister 5L: "Polimerowy kanister firmy S&O przechowa dla Ciebie każdą substancję!"
-Lina: "Stara ale jara! Producent zapewnia, że wytrzyma nawet największe obciążenia."
-Lina Stalowa: ...
-Lina Polimerowa: "Firma S&O zapewnia, że lina jest w stanie wytrzymc nawet największe obciążenia. Lina stosowana przez wojsko."
-Taśma: "Taśma izolacyjna firmy S&O. Jest nie zastąpiona gdy uszkodzi się jakiś kabel. Przydatna w każdym domu, firmie, biurze, czy bunkrze."
-Latarka: "Latarka wodo odporna firmy S&O. „Pwer Beam 3000” rozświetli Ci każdą drogę! "
-Maska przeciw gazowa: "Maska przeciw gazowa firmy S&O, z anty refleksem i możliwością zamontowania aż trzech filtrów! S&O to Jakość i Zaufanie!"
-Manierka: Pojemność 1L
-Lornetka: ...
-Narzędzia: "Standardowy zestaw narzędzi i części dostosowany szerokiej gammy zastosowań. Niezbędnik każdego mechanika gospodarza. Umożliwia przeprowadzanie wielu napraw w domowym zaciszu."
-Baterie (bat): Standardowe paluszki AA o przedłużonym działaniu.
EKWIPUNEK "HITECH" -Noktowizor: "Teraz żadna ciemność nie będzie stanowić dla Ciebie przeszkody."
-Multi Comp: "Jedno z najnowszych osiągnięć elektroniki i oprogramowania. Może operować zestawami danych, łamać hasła oraz służyć do wielu innych zastosowań." Wymaga komputery dobrze.
-Czujnik ruchu: "Czujnik ruchu firmy S&O posiadający moduł bluetooth 2.0 dzięki czemu
może działać bezprzewodowo."
-MERS Battery: "MRES Battery- (Mobile Rechargable Energy System) Bardzo nowoczesny
akumulator wykorzystujący najnowsze zdobycze polimerowych technologii. Bateria może
oddawać energię o różnym natężeniu i napięciu do 5 urządzeń na raz. Znacznie skrócony
został czas ładowania, a pełna wydajność szacowana jest na co najmniej dziesięć lat
użytkowania. Szeroko stosowana przez wojsko. Jest mała, lekka i poręczna, lecz mocą
dorównuje kilku zwykłym ołowiowym akumulatorom."
-Spawarka: "Spawarka energetyczna „Atomic Power 3000” firmy S&O. Jej największą zaletą jest mobilność i niewielki ciężar. Producent zapewnia, że można nią z powodzeniem spawać nawet pod wodą."
-Zaawansowany Narzędzi: "Rozbudowany zestaw zaawansowanych narzędzi i części dostosowany bardzo szerokiej gammy zastosowań."
-Krótkofalówka: ...
-Detonator: ...
-Telefon komórkowy: "Niestety cierpi na chroniczny brak zasięgu."
-Lornetka zaawansowana: Wyposażona w dalmierz, termowizje, noktowizję i bardzo duży zoom cyfrowy. Wymaga zasilania.
PRZECIWNICY:
ZOMBIE
Prawie zawsze atakują w grupach. Wiecznie głodne, nienasycone i agresywne.
Potrafią biegać. Dość wytrzymałe i szybkie.
SMOKER
Posiada bardzo długi „język” którym chwyta ofiary. Silny, wytrzymały i dość szybki.
HUNTER
Potrafi się skradać i skakać na duże odległości. Bardzo szybki i zwinny.
BOOMER
Gruby, i powolny. Rzyga wydzieliną, która wytwarza
Paraliżujące opary. Wybucha przy bezpośrednim starciu i po otrzymaniu ciężkich obrażeń. Bardzo silny, lecz powolny i
niezdarny.
TANK
Ekstremalnie silny i wytrzymały skurczybyk.
PLUGER
Potrafi latać, i pluje silnie żrącą wydzieliną, która utlenia się, tworząc
Dławiący gaz. Wbrew pozorom jest dość silny i zwinny.
POZOSTAŁE: *^*SAMOCHÓD*^*
BROŃ:
-Dubeltówka (Spider) 0/0
-M28 (Zwiadowca) 0/0
-USP45 (Medyk) 12/12
-Obrzyn (Medyk) 0/0
-Uzi (Chemik) 0/0
-M240 (SWAT) 0/0
-Mina p. piechotna (SWAT) x2
-Łom (Spider) x1
-Nóż x1
-Tasak x1
AMUNICJA:
-20mm wybuchowy x4
-20mm nabój x3
-9mm x60
-5.56mm x0
-7.62mm x14
-8mm x23
-.50cal x7
-Gauge12 x15
-.45ACP x57
CHEMIKALIA:
-Wielkie wiadro z benzyną (ok.120l) 35l
INNE:
-Kanister 5l 4l
-Saperka (Spider) x1