Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 10-03-2010, 01:02   #15
Rudzielec
 
Rudzielec's Avatar
 
Reputacja: 1 Rudzielec jest na bardzo dobrej drodzeRudzielec jest na bardzo dobrej drodzeRudzielec jest na bardzo dobrej drodzeRudzielec jest na bardzo dobrej drodzeRudzielec jest na bardzo dobrej drodzeRudzielec jest na bardzo dobrej drodzeRudzielec jest na bardzo dobrej drodzeRudzielec jest na bardzo dobrej drodzeRudzielec jest na bardzo dobrej drodzeRudzielec jest na bardzo dobrej drodzeRudzielec jest na bardzo dobrej drodze
Ingrid&Kenny

Nie zastanawiając się długo, podszedł do stolika, przy którym zasiadła kobieta rozmawiająca z jakimś mężczyzną. Usiadł jakby nigdy nic, spojrzał na oboje i rzekł.
- Witam siostrę. Kenny Fianna. - przedstawił się. Wiedział, że postronny gość potraktuje drugi człon jako nazwisko, a nie nazwę plemienia. I tak właśnie miało być. Póki co, na faceta obok nie zwracał większej uwagi.

-Witaj, jestem Ingrid Mauerhoff, lekarz pobliskiego miasteczka, łatam tu wszystkich którzy sobie zrobią krzywdę.-powiedziała wyciągając dłoń na powitanie.
- A ten ponurak.-tu pokazała na swego towarzysza. -To Konrad Bernhardt, ratownik medyczny, pracujemy razem, dobry z niego człowiek. Prawda Konradzie? Przywitaj, miłego turystę który chce się zaprzyjaźnić z miejscowymi, w końcu wszyscy jesteśmy dziećmi Gai....- Nacisk na człowiek skierowany był do Kennyego. Zaś nieznoszący sprzeciwu ton w drugiej części wypowiedzi nie dawał wyjścia Adlerowi, mrucząc coś na powitanie podał dłoń przybyszowi.

Kenny nadal nie zwrócił na osobnika siedzącego obok kobiety najmniejszej uwagi. Będąc przekonanym już co do słuszności swoich przypuszczeń, pociągnął temat dalej.
- Może napijemy się przy barze, siostro? - zapytał uśmiechając się na tyle serdecznie i rodzinnie, na ile pozwalała mimika jego paskudnej twarzy. - Chciałbym z tobą zamienić kilka słów na osobności.