Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 01-04-2010, 14:27   #94
Hesus
 
Hesus's Avatar
 
Reputacja: 1 Hesus jest jak niezastąpione światło przewodnieHesus jest jak niezastąpione światło przewodnieHesus jest jak niezastąpione światło przewodnieHesus jest jak niezastąpione światło przewodnieHesus jest jak niezastąpione światło przewodnieHesus jest jak niezastąpione światło przewodnieHesus jest jak niezastąpione światło przewodnieHesus jest jak niezastąpione światło przewodnieHesus jest jak niezastąpione światło przewodnieHesus jest jak niezastąpione światło przewodnieHesus jest jak niezastąpione światło przewodnie
-Nie chcę być wścibski, ale obiło mi się o uszy, że jesteś znanym baseballistą, to prawda?
Na twarzy Dereka odmalowały się wszystkie odczucia jakie wywołało u niego pytanie George'a. Od zaskoczenia poprzez irytację, zrozumienie i życzliwość dla nieświadomości starszego Pana.
-Wybacz, nie znam się specjalnie na sporcie, stąd moje pytanie. Jeśli nie chcesz nie musimy o tym rozmawiać. -Dodał pospiesznie George. Nie chciał spłoszyć rozmówcy jakimś nietaktownym pytaniem. To wydało mu się najbardziej neutralne. Chyba się mylił bo z wyrazu twarzy Dereka wywnioskować można było, że temat jest mu nieprzyjemnym. Mimo to podjął rozmowę.

Kiedy ruszyli spod tablicy informacyjnej okazało się, że obaj mają najwolniejsze tempo. No może i Geroge mógłby iść szybciej, ale dostosował swój krok do kulejącego młodzieńca, żeby ten nie zostawał sam w ogonie peletonu straceńców jak ich w myśli nazywał. Poza tym Derek budził w nim pozytywne odczucia. Zaimponował mu sytuacją ze studencikiem.
-W takim stanie podejmować się takiego poświęcenia to jest Coś-pomyślał.
.......