Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 02-05-2010, 15:12   #27
Tadeus
 
Reputacja: 1 Tadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputację
Przecież tak to z grubsza rozpisałem

Golem jest inżynierem i interfejsem bazy danych.
Potrzebny jest do tego jeszcze co najmniej pilot i strzelec pokładowy.

Statek nie musi być jakiś wypasiony - ale ze względu na historyczność i zabytkowość może mieć parę fajnych cennych rozwiązań.

Nie mówiąc o znaczeniu dla Kościoła całego znaleziska. Jasne, że może być tam sama mapa - ale czemu nie miałoby być też jakichś wartościowych danych teologicznych?

Generalnie, sam pisałeś - musimy robić coś wyjątkowego i znaczącego.

Znalezienie starego statku i szukanie zakopanych wieki temu artefaktów jest przeciętne. Co trzecia przygoda do GSów polega na odkrywaniu jakichś zakopanych śmieci z Drugiej Republiki.

Statek apostoła z zapiskami z czasów podróży Proroka i związana z tym wiedza (którą równie dobrze obecnie może być heretycka - i po opublikowaniu przemeblować cały Kościół) to już coś konkretnego i tworzącego poczucie misji (w nas i przeciwnikach :>).

A i jeszcze coś - i na MF i na Firefly statek obsługiwały dwie osoby, a reszta poza walką się obijała.
 

Ostatnio edytowane przez Tadeus : 02-05-2010 o 15:24.
Tadeus jest offline