Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 06-05-2010, 17:04   #44
Lhianann
 
Lhianann's Avatar
 
Reputacja: 1 Lhianann ma wspaniałą reputacjęLhianann ma wspaniałą reputacjęLhianann ma wspaniałą reputacjęLhianann ma wspaniałą reputacjęLhianann ma wspaniałą reputacjęLhianann ma wspaniałą reputacjęLhianann ma wspaniałą reputacjęLhianann ma wspaniałą reputacjęLhianann ma wspaniałą reputacjęLhianann ma wspaniałą reputacjęLhianann ma wspaniałą reputację
1. Czego chcemy? Czyli co my tak właściwie chcemy od tej sesji? Ma być milutko, a może skłaniać do kombinowania taktycznego, a może serwować metafizykę dla potłuczonych? Tu głównie chodzi o oczekiwani graczy od całości projektu.

Kombinowanie i metafizyka jak najbardziej może być, chodź to ostatnie zależne od tego, czy Fizyk będzie przystojny, a jego meta uporządkowana ;p. Coś na myślenie będzie bardzo do rzeczy. Ogólnie dla każdego cos miłego. Ja optuje za pewną doża intryg, skomplikowanych zagadek i wysiłku oratorskiego postaci .

2. Oczekiwania fabularne? Kryminał, dramat dyplomatyczny, eksploracja zakazanych rewirów, dungeon crawl? Czyli co byśmy chcieli w samym scenariuszu, jakiego typu sceny i wyzwania.

Eksploracja, jakieś pościgi, ciut epickich różnorakich zmagań, trochę grozy, ciut romansu.
No i jacyś nieszablonowi wrogowie.

3. Scenografia, motywy i fetysze. Takie rzeczy jak planeta, okres, lokalizacja (miasto, orbita, porzucona świątynia)

Jak dla mnie dowolność. Skoro ma być statek, to kto wie, na jakie wrota trafimy. Ponoć nie działają one li tylko w przestrzeni ;p

4. Drużyna, czyli kim mają być bohaterowie zarówno indywidualnie jak i zbiorowo.

Jestem za team friendly, acz niekoniecznie za tym by wszyscy się znali do podszewki od iksnastu lat i oddali za siebie nawzajem życie. Fajniejsze będzie chyba to zgłębianie z kim to ja w końcu podróżuje, i czemu ich jeszcze nie umieściłem po tej niewłaściwej stronie śluzy powietrznej. Niekoniecznie mega mocni herosi, ani tez podfruwajki na jednego hita.

5. O czym ma być gra? Jaki jest temat przewodni?

Ekhm, proszę wydestylować resztę mych odpowiedzi, by uzyskać tą;p

6. Co mają robić protagoniści?

Dobrze się bawić?

7. Jakimi bohaterami gramy (doświadczenie czy poziom dziwności)

Poziom dziwności może nie wykopany, bo wyjdzie nam banda psionów i bogu ducha winny kapłan, może bez przegięć cybernetycznych, jeden golem starczy.

8. Na jaki klimat się nastawiamy, na awesome heroic czy grim and gritty?
Pół na pół, bo się da, i taka mikstura jest fajna….

9. Jakie są tematy tabu, czyli sceny których nie chcemy (typu nie dla hardcore gore porn)

Raczej bez porno i gore, to nie ma być połączenie Piły z Alice in the Sexland.
Na resztę jestem raczej otwarta w sesji.

10. Ulubione fetysze i motywy, czyli takie rzeczy jak świetlne miecze, małe dziewczynki z mocami psi itd.
Zagadki, odkrywanie zaginionego/nieznanego, intrygi ;p

11. Preferencje narracyjne, czy bardziej stolikowana, czy bardziej interaktywne opowiadanie.
Ja lubię czasem w sesji coś od siebie dołożyć, jeśli oczywiście MG nie widzi przeciwwskazań, zdecydowanie wole narrację.

12. Kolor, czyli klimat.
Idąc nomenklatura z NS-a to Chrom.

13. Rola mechaniki.
Poboczna.

14. Poziom trzymania się podręcznika (settingu)
Wedle uznania MG, ale raczej jako zbiór wskazówek, niż sztywną wykładnię, chodź przy niektórych opcjach warto by skonsultować z graczami.


Co do postaci, to jeszcze muszę skończyć konsultację z pewną osobą, by uzgodnić parę szczegółów, ale na pewno będzie to ktoś z medyczną wiedzą i przeszkoleniem.
edit.
A nie jednak, panowie i panie, będzie to inżynier. Konsultacje z MG bywają baaardzo owocne

ps. Nie mogę się doczekać wspólnej przygody
 
__________________
Whenever I'm alone with you
You make me feel like I'm home again
Dear diary I'm here to stay

Ostatnio edytowane przez Lhianann : 06-05-2010 o 20:24.
Lhianann jest offline