Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 09-05-2010, 20:26   #153
Icarius
 
Icarius's Avatar
 
Reputacja: 1 Icarius ma wspaniałą reputacjęIcarius ma wspaniałą reputacjęIcarius ma wspaniałą reputacjęIcarius ma wspaniałą reputacjęIcarius ma wspaniałą reputacjęIcarius ma wspaniałą reputacjęIcarius ma wspaniałą reputacjęIcarius ma wspaniałą reputacjęIcarius ma wspaniałą reputacjęIcarius ma wspaniałą reputacjęIcarius ma wspaniałą reputację
Profesor przyjrzałem się swemu rozmówcy nie miał pojęcia czy to Karl słynny w tym mieście kupiec. I kultysta jeśli wierzyć plotką i paranojom. Miał zamiar szybko i łatwo to sprawdzić. ]Wina karczmarzu- rzucił po arabsku do właściciela gospody. Gdy ten podszedł by spełnić życzenie klienta ten rzekł. Wybacz ale mam pytanie jestem nowy w mieście czy ten człowiek to Czarny Karl ten ważny kupiec?-kontynuował w mowie piasków. Dopisz mi karla do rachunku za dodatkową usługę. Oberżysta na pytanie po arabsku spojrzał zdumiony na profesora, po czym skinął głową dodając w dialekcie trudnym do zrozumienia, ale pojmowalnym dla niego.
- Tak moja przyjaciel. Ten to który szukasz