Wątek: Mechy
Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 18-04-2006, 13:55   #7
Mortiis
 
Reputacja: 1 Mortiis wkrótce będzie znanyMortiis wkrótce będzie znanyMortiis wkrótce będzie znanyMortiis wkrótce będzie znanyMortiis wkrótce będzie znanyMortiis wkrótce będzie znanyMortiis wkrótce będzie znanyMortiis wkrótce będzie znanyMortiis wkrótce będzie znanyMortiis wkrótce będzie znanyMortiis wkrótce będzie znany
Czytając wasze wypowiedzi doszedłem do wniosku, że w ogóle nie znam się na mechach. ;-p Mianowicie, chodzi mi o to, że nie znam aż tylu anime, prawdę mówiąc to znam bardzo mało.
"Pancerz wspomagany" i "Exzo szkielet" to w sumie to samo, wg mego mniemania. Bazowa różnica polega na tym, iż "pancerz wspomagany" jest pełnej budowy, zamknięta przestrzeń, jak zbroja, a "exzo szkielet" to raczej obudowa ciała ludzkiego, czyli dużo wypustek i ciało ludzkie jest odsłonięte. Oba są, co najmniej 2 razy większe od człowieka. [ Może ktoś kiedyś oglądał taki serial "Exzo Sqad", amerykański serial, bodajże na tvn leciał, dawno, dawno temu.. ale doskonale pokazywał różnicę między exzo szkieletem a pancerzem.. ] Jeżeli chodzi o mechy to są one dużo większe od 2 pozostałych przykładów. Ale nadal nie rozumiem sensu istnienia [ prócz głównego wątku anime ] mechów skoro pancerze i exzo szkielety doskonale wykonujących zadania i są dużo mniejsze i nie takie rzucające się w oczy, [ bo każdy musi przyznać, wielki mech łatwo się nie ukryje ] Przyznam rację, że większy "teoret7ycznie" może więcej, ale to nie do końca prawda, gdyż nie wszędzie się zmieści.
Prawdą jest, że mechy są widowiskowe i miło się je ogląda. Typowy pokaz siły. Ale chyba nic więcej. Przynajmniej wg mnie.


Pozdrawiam.


PS: Nie działa mi słownik?

[kom:cb811b5131]Ano nie działa. Ale już niedługo będzie działał A do tego czasu można używać np. http://orangoo.com/spell/
inwyt[/kom:cb811b5131]
 
__________________
Give me your soul, give me your black wings
I'm the Devil, I love metal !!
I'm the Devil I can do what I want !!