Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 06-09-2010, 23:18   #5
Marrrt
 
Marrrt's Avatar
 
Reputacja: 1 Marrrt ma wspaniałą reputacjęMarrrt ma wspaniałą reputacjęMarrrt ma wspaniałą reputacjęMarrrt ma wspaniałą reputacjęMarrrt ma wspaniałą reputacjęMarrrt ma wspaniałą reputacjęMarrrt ma wspaniałą reputacjęMarrrt ma wspaniałą reputacjęMarrrt ma wspaniałą reputacjęMarrrt ma wspaniałą reputacjęMarrrt ma wspaniałą reputację
Cóż. Zawsze w sesjach, w których grałem "pedeki" stanowiły kwestię drugorzędną i chęć rozwalania questów była napędzana bardziej ciekawością "Co on tym razem nam wymyślił?" niż rozwijaniem postaci.

Gdybym jednak miał grać w jakiejś naprawdę długiej kampanii gdzie rozwój gra drugie, jeśli nie pierwsze skrzypce, to mimo iż zasada "MG przyznaje" jest oczywista i aż krzyczy by na nią zagłosować, to wolałbym by jednak przyznawanie miało jasne zasady i nie było w nim miejsca na wykłócanie się, którego najzwyczajniej w świecie nie lubię.
 
__________________
"Beer is proof that God loves us and wants us to be happy"
Benjamin Franklin
Marrrt jest offline