Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 17-09-2010, 01:06   #83
behemot
 
behemot's Avatar
 
Reputacja: 1 behemot jest godny podziwubehemot jest godny podziwubehemot jest godny podziwubehemot jest godny podziwubehemot jest godny podziwubehemot jest godny podziwubehemot jest godny podziwubehemot jest godny podziwubehemot jest godny podziwubehemot jest godny podziwubehemot jest godny podziwu
Ahoj odkrywcy,
Post jest, być może należy na niego patrzeć z przymrużeniem oka.
Wydaje mi się, że tę scenę można rozegrać wedle TEJ konwencji.

Sytuacja:
Aspazja jest w wielkiej hali na poziomie -1, a Evros wpadł do dziury (nieudany rzut) z 3 wrogo nastawionymi skorupami. Na scenie pojawią się kolejne 3 od strony schodów też w hali. (na poziomie Aspazji).

Reszta postaci może być gdziekolwiek, choć Nadia i Soren dostali sugestie.

Skorupy mają charakterystyki Skorup z podstawki, jak ktoś chce to sobie może rzucić. Idealnie by było gdyby walkę (z skorupami nie da się gadać) lub ucieczkę, rozegrać mechanicznie. Można sobie samemu rzucać.

Jeśli atakujesz Skorupę rzuć k20, 11+ skorupa ruszy na ciebie w swojej turze. 19-20 przyprowadzi kolegów.

A poza tym:
Statek 24 mile przybliża się do stacji, będzie w ciągu 4 godzin. Jest ciemno, więc za bardzo nie wiadomo co to jest, choć światła sugerują coś większego.

Poza wami na stacji nie ma żywej duszy.

Możecie manipulować otoczeniem i dodawać co wam wygodnie, warto pamiętać że stacja jest trochę zardzewiała, trochę zszabrowana, trochę zaśmiecona i bardzo zdradziecka. Typu chodnik może się zarwać, coś nagle może spaść z sufitu, śmiecie na podłodze itd.

Czas na odpisy do 22.09
 
__________________
Efekt masy sam się nie zrobi, per aspera ad astra

Ostatnio edytowane przez behemot : 17-09-2010 o 09:56.
behemot jest offline