Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 18-09-2010, 02:39   #36
Gettor
 
Gettor's Avatar
 
Reputacja: 1 Gettor ma wspaniałą reputacjęGettor ma wspaniałą reputacjęGettor ma wspaniałą reputacjęGettor ma wspaniałą reputacjęGettor ma wspaniałą reputacjęGettor ma wspaniałą reputacjęGettor ma wspaniałą reputacjęGettor ma wspaniałą reputacjęGettor ma wspaniałą reputacjęGettor ma wspaniałą reputacjęGettor ma wspaniałą reputację
Dla niewtajemniczonych:
Aegona nie ma przez następne 2 tygodnie;
Jendkera nie ma do 27 września (lub gdzieś w okolicach);

Jeśli ktoś bardzo, bardzo, *bardzo* chce wykończyć schwytanych agentów, to... uch... wykończy ich. Nawet nie mają broni

A teraz bardziej szczegółowy opis waszego łupu:

Amulet reinkarnacji ~ zidentyfikowane przez Turiona

Błyskotka, która ma w sobie jeden ładunek czaru Reinkarnacja. Jednak są pewne... warunki jej używania.
Po pierwsze amulet w momencie aktywacji musi mieć fizyczny kontakt z jakąś zmarłą istotą, którą ma wskrzesić (reinkarnować).
Po drugie aktywujący go musi znać język leśny, ponieważ aktywacja odbywa się poprzez wypowiedzenie kilku zdań w tym języku, które w sumie znaczą tyle co "Pragnę, by ta istota powróciła do życia i jestem gotów się w tym celu poświęcić".
Po trzecie olejek musi być pokryty olejkiem z czarnej róży, który jest wart 1000 szt. Jeśli w momencie aktywacji na błyskotce nie ma olejku, czar również się powiedzie, ale aktywujący otrzyma 1 negatywny poziom, jakby został mu wysączony przez na przykład wampira.
Wreszcie (nie jest to warunek, a raczej informacja) aktywujący otrzyma 1k6 obrażeń na każdą Kostkę Wytrzymałości wskrzeszanej istoty.

Amulety reinkarnacji były do niedawna dość popularne wśród młodych kręgów drudów, gdzie nie ma na tyle potężnego hierofanta, by mógł on przywrócić do życia poległych braci.
Jednak szybko zorientowano się, że wyrządzają one więcej szkody, niż pożytku - nieraz się zdarzało, że wysączały z używającego zbyt wiele energii, przez co i on umierał.


Amulet głuchego krzyku ~ zidentyfikowane przez Danta

Jest to tak naprawdę spaczona wersja "amuletu zdrowia +2", który oprócz premii do Budowy ma... efekt uboczny.
Za każdym razem, kiedy noszący amulet wykona atak wręcz, na dystans, spróbuje rzucić czar, zdolność czaropodobną lub nadnaturalną, istnieje 10% szans na to, że w jego głowie rozlegnie się głuchy krzyk.
Właściciel musi wówczas wykonać rzut na wytrzymałość (ST 15). Nieudany oznacza otumanienie na jedną rundę. Niepowodzenie o więcej niż 5 punktów (wynik między 1 a 9) oznacza oszołomienie na jedną rundę. Udany rzut obronny oznacza, że postać robi to, co planowała.
Szansa na głuchy krzyk jest tylko raz na rundę, więc jeśli ktoś wykonuje więcej niż jeden atak w trakcie jej, to traktuje się go jakby atakował tylko raz.
Raz założony, Amulet można zdjąć dopiero po śmierci, lub po rzuceniu czaru Przełamanie Klątwy, Cud, lub Życzenie.

Nikt tak naprawdę nie wie, skąd wzięły się te Amulety, jednak najpopularniejsza wersja głosi, iż są to amulety zdrowia, których posiadacze umarli. Teraz nawiedzają oni swoich następców w postaci krzyków bólu i rozpaczy - rozczarowanie mocą amuletu, który przecież miał ich chronić.

Symetryczna różdżka unieruchomienia osoby (5 ładunków) ~ zidentyfikowane przez Aranona

Ten przedmiot jest różdżką unieruchomienia osoby we wszystkich aspektach oprócz jednego.
Za nic nie da się stwierdzić, który jej koniec służy do celowania a który do trzymania, przez co przy wyciąganiu i pierwszym użyciu w spotkaniu istnieje 50% szans na to, że ładunek wypali w drugą stronę (najczęściej w używającego).
Oznaczenie odpowiedniego końca różdżki nic nie da, gdyż ten złośliwy przedmiot "losuje" na nowo swoje końce za każdym razem gdy przestanie się go dotykać.

Są przedmioty wykonane "mistrzowsko". Są też i takie wykonane "ułomnie". Symetryczna różdżka jest przykładem właśnie takiego ułomnego przedmiotu - jej twórca się nie postarał, to i są tego efekty.

3x Wielobarwna Mikstura ~ zidentyfikowane przez Danta

Wielobarwna mikstura to w pewnym sensie manifestacja chaosu. Przez ciągłe zmienianie się jej barw i zapachu nie da się stwierdzić jaki ona ma efekt - bo jej magiczny efekt się ciągle zmienia!
Toteż jeśli ktoś będzie chciał ją wypić, musi się liczyć z tym, że nie wie co pije.
Istnieje 5% szans na wypicie antytoksyny, 5% szans na wypicie kwasu (2k8 obrażeń od kwasu) i 90% szans na wypicie losowego Słabego Eliksiru wedle tabelki 7-17 na 230 stronie Przewodnika Mistrza Podziemi.

Magia jest tajemnicą nawet dla tych, którzy ją używają. A strefy tak zwanej Dzikiej Magii... Ha, to dopiero zagadka! Wiadomym jest, że każda magiczna mikstura wystawiona na działanie takiej strefy na dłużej niż kilka godzin, staje się wielobarwną miksturą.


Mieszek znaleziony u Hagareta zawiera 300 sztuk złota.

Kamień grzmotów x2

Futerał na zwoje z dokumentami wewnątrz

Zwój z zaklęciem wtajemniczeń Uwięzienie wewnątrz futerału

Na potrzeby dzielenia łupów zakładam, że wszyscy o nich wiedzą, jednak w przypadku wyżej wymienionych przedmiotów magicznych o ich właściwościach wiedzą tylko ci, którzy je zidentyfikowali (czy się tą wiedzą podzielą czy nie, to już od nich zależy).

...

Umieram, idę spać
 

Ostatnio edytowane przez Gettor : 25-09-2010 o 20:21.
Gettor jest offline