|
Archiwum sesji z działu DnD Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemie DnD (wraz z komentarzami) |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
09-09-2010, 20:16 | #31 |
Administrator Reputacja: 1 | A ja myślałem, że najpierw zabierzesz się za dobicie przywódcy... I taki zawód mnie spotkał. |
09-09-2010, 20:52 | #32 |
Reputacja: 1 | Na początek miałem taki zamiar. Ale facet stoi tuż obok mnie, ja mam bardzo niskie Kp, na dodatek będzie miał okazyjne, jeżeli będę czarował, więc muszę go szybko zdjąć. Dobrze że mam obok siebie Cerre.
__________________ Incepcja - przekraczamy granice snu... Opowieść Starca - intryga w ogarniętej nową wojną Północy... Samaris - wyprawa do wnętrza... samego siebie... |
11-09-2010, 23:27 | #33 |
Reputacja: 1 | Uwaga na przyszłość do Oliana - kiedy wykonujesz ataki dystansowe, nawet tylko dotykowe, wykorzystuj bonusy do ataku dystansowego swojej postaci. Edit: Bared jest unieruchomiony. W każdej rundzie może wykonać rzut obronny na wolę (ST 15) by spróbować się wyrwać spod tego zaklęcia. Udany wynik oznacza, że od następnej rundy, może działać normalnie, gdyż wyzwalanie się z mocy czaru do akcja całorundowa. Jeśli w żadnej rundzie mu się nie uda, czar traci moc po siedmiu rundach (obecna jest traktowana jako pierwsza). Aegon zaś zapomniał napisać w swoim poście (mimo, iż go o to prosiłem), że jego postać otrzymuje tak naprawdę 6 punktów obrażeń, a nie 7, gdyż jako czarnoksiężnik ma redukcję obrażeń równą 1/zimne żelazo. |
15-09-2010, 21:28 | #34 |
Reputacja: 1 | Olian jako pierwszy dał nam przykład tego co się dzieje, kiedy nie odpisze się na czas w sesji. Turion sprowokował ataki okazyjne ze wszystkich stron, lecz (na jego szczęście) żaden przeciwnik obok niego nie stał. Do czasu aż Olian odpisze, jego druid jest także nieprzygotowany. Aby głębiej wyrazić jak bardzo szlag mnie trafia, kiedy ktoś zlewa terminy i każe wszystkim w sesji czekać na siebie, Olian otrzymuje... Gdy zbierze trzy żółte kartki otrzyma bonus specjalny: czerwoną kartkę i pożegnanie z sesją. Naprawdę, jeśli czujecie że nie dacie rady odpisać - powiedzcie mi wcześniej i nie blokujcie sesji. A teraz słowo komentarza o tym, co zaszło między Agentem numer 2, a Kane'm. Finta - strona 154 Podręcznika Gracza. Finta jest akcją standardową, przy pomocy której atakujący wykonuje sporny test blefowania z testem wyczucia pobudek atakowanego. Ten drugi może dodatkowo do swojego testu dodać bazową premię do ataku. Jeśli wynik testu blefowania atakującego ma większą wartość, niż test wyczucia pobudek atakowanego, wówczas pozbawia go premii do KP ze zręczności w czasie najbliższego ataku, który musi zostać przeprowadzony nie później niż w następnej turze. Jeśli wynik testu wyczucia pobudek jest większy niż testu blefowania, wówczas nic się nie dzieje. Jeśli atakujący ma atut Doskonalsza Inicjatywa, wówczas finta jest akcją ruchu, nie akcją standardową. I gramy dalej... PS. Na najnowszej mapce Dant jest wydrążonym kółeczkiem, bo jest pod wpływem niewidzialności |
15-09-2010, 22:11 | #35 |
Reputacja: 1 | No to ja ten... nie pozostaje mi nic innego jak was wszystkich przeprosić za moje zaniedbywanie. Ostatnio zawalony jestem, głównie przez praktyki. Ale już raczej będzie wszystko ok, tak więc obiecuję, że takie coś się nie powtórzy |
18-09-2010, 02:39 | #36 |
Reputacja: 1 | Dla niewtajemniczonych: Aegona nie ma przez następne 2 tygodnie; Jendkera nie ma do 27 września (lub gdzieś w okolicach); Jeśli ktoś bardzo, bardzo, *bardzo* chce wykończyć schwytanych agentów, to... uch... wykończy ich. Nawet nie mają broni A teraz bardziej szczegółowy opis waszego łupu: Amulet reinkarnacji ~ zidentyfikowane przez Turiona Błyskotka, która ma w sobie jeden ładunek czaru Reinkarnacja. Jednak są pewne... warunki jej używania. Po pierwsze amulet w momencie aktywacji musi mieć fizyczny kontakt z jakąś zmarłą istotą, którą ma wskrzesić (reinkarnować). Po drugie aktywujący go musi znać język leśny, ponieważ aktywacja odbywa się poprzez wypowiedzenie kilku zdań w tym języku, które w sumie znaczą tyle co "Pragnę, by ta istota powróciła do życia i jestem gotów się w tym celu poświęcić". Po trzecie olejek musi być pokryty olejkiem z czarnej róży, który jest wart 1000 szt. Jeśli w momencie aktywacji na błyskotce nie ma olejku, czar również się powiedzie, ale aktywujący otrzyma 1 negatywny poziom, jakby został mu wysączony przez na przykład wampira. Wreszcie (nie jest to warunek, a raczej informacja) aktywujący otrzyma 1k6 obrażeń na każdą Kostkę Wytrzymałości wskrzeszanej istoty. Amulety reinkarnacji były do niedawna dość popularne wśród młodych kręgów drudów, gdzie nie ma na tyle potężnego hierofanta, by mógł on przywrócić do życia poległych braci. Jednak szybko zorientowano się, że wyrządzają one więcej szkody, niż pożytku - nieraz się zdarzało, że wysączały z używającego zbyt wiele energii, przez co i on umierał. Amulet głuchego krzyku ~ zidentyfikowane przez Danta Jest to tak naprawdę spaczona wersja "amuletu zdrowia +2", który oprócz premii do Budowy ma... efekt uboczny. Za każdym razem, kiedy noszący amulet wykona atak wręcz, na dystans, spróbuje rzucić czar, zdolność czaropodobną lub nadnaturalną, istnieje 10% szans na to, że w jego głowie rozlegnie się głuchy krzyk. Właściciel musi wówczas wykonać rzut na wytrzymałość (ST 15). Nieudany oznacza otumanienie na jedną rundę. Niepowodzenie o więcej niż 5 punktów (wynik między 1 a 9) oznacza oszołomienie na jedną rundę. Udany rzut obronny oznacza, że postać robi to, co planowała. Szansa na głuchy krzyk jest tylko raz na rundę, więc jeśli ktoś wykonuje więcej niż jeden atak w trakcie jej, to traktuje się go jakby atakował tylko raz. Raz założony, Amulet można zdjąć dopiero po śmierci, lub po rzuceniu czaru Przełamanie Klątwy, Cud, lub Życzenie. Nikt tak naprawdę nie wie, skąd wzięły się te Amulety, jednak najpopularniejsza wersja głosi, iż są to amulety zdrowia, których posiadacze umarli. Teraz nawiedzają oni swoich następców w postaci krzyków bólu i rozpaczy - rozczarowanie mocą amuletu, który przecież miał ich chronić. Symetryczna różdżka unieruchomienia osoby (5 ładunków) ~ zidentyfikowane przez Aranona Ten przedmiot jest różdżką unieruchomienia osoby we wszystkich aspektach oprócz jednego. Za nic nie da się stwierdzić, który jej koniec służy do celowania a który do trzymania, przez co przy wyciąganiu i pierwszym użyciu w spotkaniu istnieje 50% szans na to, że ładunek wypali w drugą stronę (najczęściej w używającego). Oznaczenie odpowiedniego końca różdżki nic nie da, gdyż ten złośliwy przedmiot "losuje" na nowo swoje końce za każdym razem gdy przestanie się go dotykać. Są przedmioty wykonane "mistrzowsko". Są też i takie wykonane "ułomnie". Symetryczna różdżka jest przykładem właśnie takiego ułomnego przedmiotu - jej twórca się nie postarał, to i są tego efekty. 3x Wielobarwna Mikstura ~ zidentyfikowane przez Danta Wielobarwna mikstura to w pewnym sensie manifestacja chaosu. Przez ciągłe zmienianie się jej barw i zapachu nie da się stwierdzić jaki ona ma efekt - bo jej magiczny efekt się ciągle zmienia! Toteż jeśli ktoś będzie chciał ją wypić, musi się liczyć z tym, że nie wie co pije. Istnieje 5% szans na wypicie antytoksyny, 5% szans na wypicie kwasu (2k8 obrażeń od kwasu) i 90% szans na wypicie losowego Słabego Eliksiru wedle tabelki 7-17 na 230 stronie Przewodnika Mistrza Podziemi. Magia jest tajemnicą nawet dla tych, którzy ją używają. A strefy tak zwanej Dzikiej Magii... Ha, to dopiero zagadka! Wiadomym jest, że każda magiczna mikstura wystawiona na działanie takiej strefy na dłużej niż kilka godzin, staje się wielobarwną miksturą. Mieszek znaleziony u Hagareta zawiera 300 sztuk złota. Kamień grzmotów x2 Futerał na zwoje z dokumentami wewnątrz Zwój z zaklęciem wtajemniczeń Uwięzienie wewnątrz futerału Na potrzeby dzielenia łupów zakładam, że wszyscy o nich wiedzą, jednak w przypadku wyżej wymienionych przedmiotów magicznych o ich właściwościach wiedzą tylko ci, którzy je zidentyfikowali (czy się tą wiedzą podzielą czy nie, to już od nich zależy). ... Umieram, idę spać Ostatnio edytowane przez Gettor : 25-09-2010 o 20:21. |
18-09-2010, 08:38 | #37 | |
Administrator Reputacja: 1 | Cytat:
Jak się obudzisz, to będę mieć parę pytań za pośrednictwem GG. | |
19-09-2010, 21:16 | #38 |
Reputacja: 1 | Uwaga!/Notice!/Attenzione!/Achtung! Doc został wytrącony ze stanu letargu. W razie czego dialog został tam rozpoczęty! Czekamy na resztę drużyny. Podpisano, R.
__________________ Every time you abuse Schroedinger cat thought's experiment, God kills a kitten. And doesn't. Na emeryturze od grania. |
19-09-2010, 21:44 | #39 |
Reputacja: 1 | Ah! Zły MG zapomniał o najważniejszej rzeczy znalezionej przy ciele zaklinacza Futerał na zwoje z dokumentami wewnątrz - zapewniają immunitet dyplomatyczny na terenie objętym rządami miasta Scornubel. Czyli między innymi w Stalowych Dybach, jednak jest to swoista granica zasięgu tego immunitetu - w najbliższej osadzie na wschód od Dybów już nie obowiązuje. Nie żeby wasze postaci wiedziały co jest na wschód od nich Przeedytowałem stosownie posta powyżej, żeby wszystkie łupy były w "jednym miejscu". Ostatnio edytowane przez Gettor : 19-09-2010 o 21:47. |
23-09-2010, 18:22 | #40 |
Reputacja: 1 | W niedzielę (wreszcie) przeprowadzam się do Wrocławia. Póki co nie mam tam internetu, ale w poniedziałek mają nam go zamontować Gdybym jednak w poniedziałkowe popołudnie/wieczór się nie objawił na forum/gg to znaczy że wyniknęły problemy i internetu nie będę miał na czas nieokreślony (liczony raczej w dobach albo tygodniach). W związku z tym tura może się przedłużyć albo o jeden dzień, albo... o kilka tygodni. A tak w ogóle, stan waszych bohaterów po walce: Aranon: zostało 10 PW Bared: ma max Turion: zostało 12 PW Dant: zostało 12 PW Cerre: ma max Kane: ma max PS. Jeśli nikt w poście nie napisze nic o braniu łupów to sobie tam zostaną i będą leżeć. I pewnie karczmarz, albo ktoś postronny z radością się nimi zaopiekuje |