Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 15-10-2010, 00:20   #100
Sam_u_raju
 
Sam_u_raju's Avatar
 
Reputacja: 1 Sam_u_raju ma wspaniałą reputacjęSam_u_raju ma wspaniałą reputacjęSam_u_raju ma wspaniałą reputacjęSam_u_raju ma wspaniałą reputacjęSam_u_raju ma wspaniałą reputacjęSam_u_raju ma wspaniałą reputacjęSam_u_raju ma wspaniałą reputacjęSam_u_raju ma wspaniałą reputacjęSam_u_raju ma wspaniałą reputacjęSam_u_raju ma wspaniałą reputacjęSam_u_raju ma wspaniałą reputację
Nie spieszyli się. Kutasy. Siedziałem na podłodze trzymająć Lily w objęciach. Delikatnie się kołysałem. Nie mogłem kurwa tego powstrzymać. Przygladałem się blednacej coraz bardziej żonie. Na jej policzki, linie ust. Długie rzesy….Lily nie odzyskała przytomności. Krew leciała nadal. Nie miałem pojęcia czy wolniej czy tak samo. Przeklinałem się, że nie znam się na tym całym medycznym gównie. Zerkałem na dogorywajace szczatki czegoś co jeszcze kilka chwil temu było mega zajebiście dzielną kupą łażących zwłok. Czegoś co wzieło sobie za cel wiedźme i jej męża. Na ich kurwa pech, cholerną żagiew. Cząstką siebie kontrolowałem ogień by się nie rozprzestrzenil w mieszkaniu. Łeb bolał mnie przez to bardziej ale przynajniej miałem co robić w oczekiwaniu na tą pierdolona pomoc która już dawno miała tutaj być

- Trzymaj się skarbie… jeszcze trochę – szeptałem czule do Lily i rozkaszlałem się od dymu

Dorwe tych co za tym stoją. To było oczywiste jak dwa plus dwa jest cztery i jak smazcie się w piekle wszystkie jebane fenomeny nowego roku.
Musze się tylko dowiedziec kto za tym stoi. Wkurwiono dzisiaj wiele twarzy i to cholernie mocnych twarzy. Rownowaga w przyrodzie musi być jebancy. Myslicie ze skoro komus się znudzilo wsadzanie was do krainy śmierci to jesteście panami tego swiata. A gówno…. Mamy jebane łaski, laski które mogą wam nakopać do dupy i połechtać migdałki od dołu. Po jaką cholerę wam to było. Złamasy..
Ogien zgasł zupełnie.
Pomoc w końcu nadeszła.