Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 18-10-2010, 12:03   #3
Armiel
 
Armiel's Avatar
 
Reputacja: 1 Armiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputację
MOCE ŁOWCÓW:



Moce Siostrzyczki


Dość wszechstronne moce stwarzają z Ojczulka (Siostrzyczki) dość uniwersalnego Łowcę.

Moc odpędzania.
Koncentrując swoją moc na Nieżywym (niezależnie od jego kategorii – Bezcielesny, Zmiennokształtny czy Ożywieniec) możesz przepędzić stwora z miejsca, w którym przebywasz. W twoim przypadku moc ta zadziała prawie zawsze, chyba że trafisz na swojej drodze na wyjątkowo potężną istotę. Moc wzmacniają symbole wiary trzymane przez ciebie w rękach, osłabiają twój strach oraz amok lub szał stwora. W przypadku Bezcielesnych nawiedzających jakieś określone miejsce zdolność odpędzania nie wygoni go z niego lecz uśpi na jakiś czas jego emanację.

Moc oczyszczania
Ta moc pozwala ci zdejmować klątwy oraz oczyszczać miejsca splugawione przez Martwych. Wymaga zawsze zabiegów związanych z wyznawaną wiarą: kadzideł, ofiar, świec i tym podobnych. Efektywność mocy zależy od siły splugawionego miejsca. Wzmacnia ją dobrze przygotowany rytuał, osłabia działanie w pośpiechu lub pod presją.

Moc leczenia
Ta zdolność pozwala ci siłą wiary tamować upływ krwi i odejmować ból z rannych poprzez nałożenie rąk. Nie uleczysz ciężkich ran, lecz dasz szansę na uratowanie poranionego. Mniejsze rany – zadrapania i sińce, w przypadku twej mocy, mogą zniknąć.

Moc wyświęcania
Potrafisz pobłogosławić ostrze, pocisk, wodę oraz każdy możliwy oręż. Dzięki temu zyskuje on troszkę większą skuteczność przeciwko określonemu podczas ceremonii wyświecania rodzajowi Nieżywych (Bezcielesny, Ożywieniec lub Zmiennokształtny)

Moc wyczucia
Fenomenalny „szósty zmysł” pozwala ci wyczuć z bliskiej odległości specyficzną aurę Nieżywego wokół nawiedzonego miejsca, opętanej osoby, loup – garou itp.



Moce Egzekutora


Duch walki
Jesteś „maszyną do mielenia mięsa” – szybszy, sprawniejszy i zręczniejszy, niż inni ludzie.
Dzięki tej mocy w chwilach zaangażowania możesz zwiększyć swoje Ciało w zależności o to, jaką masz Magię.
Pamiętaj, ze dzięki temu twoje ciało może wykonywać nadludzkie manewry: skakać na większe odległości, biegać z prędkością godną loup – garou.

Ciało wojownika
Twoje ciało regeneruje obrażenia szybciej, niż ciało zwykłego śmiertelnika. Nie oznacza to błyskawicznego zasklepiania ran czy odrastania utraconych kończyn, jednak zmniejszenie krwawienia i tym podobne kwestie – co może okazać się decydujące dla twojego życia. Ponadto potrafisz na krótki okres czasu „odciąć się od bólu.

Wyczucie zagrożenia
Moc, która działa sama z siebie. „szósty zmysł” pozwalający Egzekutorom wyczuć zagrożenie objawiająca się dość subtelnie – niepokój, efekt wyostrzenia zmysłów, niejasne przeczucie, ze za chwilę wydarzy się coś złego.


Moce Fantoma


Moc wyczucia
Fenomenalny „szósty zmysł” pozwala ci wyczuć z bliskiej odległości specyficzną aurę Nieżywego wokół nawiedzonego miejsca, opętanej osoby, loup – garou itp.

Moc Tarczy
Działa automatycznie. Fantom jest odporny na emanacje prawie każdej istoty. Niektóre jednak potężne byty są w stanie osłabić tą moc i oddziaływać na Fantoma w sposób mniej skuteczny. Moc Tarczy działa automatycznie.

Moc Ducha
Kiedy Fantom skoncentruje się może pozostać „niezauważony” dla Martwych (niezależnie od kategorii). Podobnie jak wampir zakłócający zmysły śmiertelników (przez co wydaje się niewidzialny) tak Fantom może wejść do knajpy dl wampirów, usiąść przy stoliku i pozostać tam niczym niewidzialny duch. Nie może jednak wtedy przerywać koncentracji – rozmawiać, czytać itp.

Moc Odbicia
Moc, która pozwala kosztem sporego wysiłku skierować złą wolę Nieżywego przeciwko niemu samemu. Jeśli jakaś istota np. próbuje rzucić urok na Fantoma a Dusza Fantoma jest naprawdę silna, może skierować moc na jej właściciela.


Moce Wiedźmy


Moc wyczucia
Fenomenalny „szósty zmysł” pozwala ci wyczuć z bliskiej odległości specyficzną aurę Nieżywego wokół nawiedzonego miejsca, opętanej osoby, loup – garou itp.

Przyzwanie
Dzięki swojej mocy możesz zmusić Bezcielesnych znajdujących się w pobliżu, by przybyły do wyrysowanego kręgu. Możesz również próbować przywoływać duchy zmarłych posiadając ich krew, włosy czy nawet rzeczy, które upodobali sobie za życia. Przyzywanie określonych zmarłych jest jednak sztuką dużo trudniejszą.

Narzucenie Więzów
Ta moc pozwala Wiedźmie rozkazywać i sterować Bezcielesnymi. Pozostając skoncentrowaną wiedźma może nakazać wykonanie jakiegoś zadania Bezcielesnemu o ile jest to w jego mocy. Nie potrafi jednak zmusić ducha do zaprzestania nawiedzeń. Im potężniejszy Bezcielesny, tym trudniej narzucić mu więzy i tym więcej wysiłku kosztuje to Wiedźmę.

Moc ochrony
Dzięki swoim zdolnościom Wiedźma jest chroniona w pewnym stopniu przed emanacjami i oddziaływaniem Bezcielesnych. Nie jest to tak silna ochrona, jak w przypadku mocy Fantomów, lecz wystarcza, by pokrzyżować szyki Bezcielesnemu.


Moce Egzorcystów

Moc wyczucia
Fenomenalny „szósty zmysł” pozwala ci wyczuć z bliskiej odległości specyficzną aurę Nieżywego wokół nawiedzonego miejsca, opętanej osoby, loup – garou itp.

Uśpienie Bezcielesnego
Mocą swej „magii” egzorcysta potrafi wytłumić moce Bezcielesnych, zmniejszyć efekty przez nie wywoływane, uśpić ich aktywność bez konieczności wypędzenia. Zajmuje to jakiś czas, w zależności od metod, jakimi egzorcysta się posługuje.

Wygnanie
Potężna moc odesłania Bezcielesnego w choler1) - czyli tak naprawdę nie wiadomo gdzie. Dzięki swej sztuce egzorcysta jednak po jakimś czasie (tym dłużej to trwa, im silniejszy duch) potrafi wymusić odejście Bezcielesnego, który juz nigdy nie powraca. Niektórzy uważają, że moc egzorcysty „zabija” duchy. Inni, ze odsyła tam gdzie ich miejsce. Nikt nie wie, jak to jest naprawdę, lecz moc dział i tyle.

Zakłócenie
Dzięki tej mocy sztuka egzorcysty działa również na inne istoty – nie tylko Bezcielesnych. Może spowodować, że loup – garou na chwilę straci kontrole nad ciałem i ucieknie, Ożywieniec zostanie zmuszony do rejterady. Nie jest to moc równa Wiedźmom czy Siostrzyczkom, lecz od biedy pozwala na ratowanie tyłka w opałach.

Żagiew

Pirokineza
Moc podpalania obiektów i miejsc widzianych oczami Żagwi. Jej uniwersalizm polega na tym, że jesteś w stanie podpalić dosłownie wszystko – substancje łatwopalne, ale również ciało.
Twoja Moc przyjmuje wartości od 1 do 7 (potęga twej Magii). Sam decydujesz, jak wiele mocy chcesz użyć w danej chwili.
Po każdym użyciu magii czujesz lekkie zmęczenie. Im silniejszy wywołasz efekt, tym to zmęczenie będzie większe. Przy twojej magii podpalenia człowieka (lub inną istotę) spowoduje znaczne osłabienie, lecz jest możliwe. Za każdym użyciem mocy konsultujemy efekty na PW lub GG.


Telekineza
Twoja moc jest dość uniwersalna, lecz pozwala oddziaływać na obiekty widziane i siebie samego. Twoja Moc przyjmuje wartości od 1 do 7 (potęga twej Magii). Sam decydujesz, jak wiele mocy chcesz użyć w danej chwili.
Po każdym użyciu magii czujesz lekkie zmęczenie. Im silniejszy wywołasz efekt, tym to zmęczenie będzie większe. Przy twojej magii podniesienie człowieka (lub innej istotę) spowoduje znaczne osłabienie, lecz jest możliwe. Za każdym użyciem mocy konsultujemy efekty na PW lub GG.
 
Armiel jest offline