Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 02-11-2010, 11:59   #4
Radagast
 
Radagast's Avatar
 
Reputacja: 1 Radagast jest jak niezastąpione światło przewodnieRadagast jest jak niezastąpione światło przewodnieRadagast jest jak niezastąpione światło przewodnieRadagast jest jak niezastąpione światło przewodnieRadagast jest jak niezastąpione światło przewodnieRadagast jest jak niezastąpione światło przewodnieRadagast jest jak niezastąpione światło przewodnieRadagast jest jak niezastąpione światło przewodnieRadagast jest jak niezastąpione światło przewodnieRadagast jest jak niezastąpione światło przewodnieRadagast jest jak niezastąpione światło przewodnie
Zupełnie tego nie widzę w akcji w sesji na żywo. Nadaje się na PBF. Już co najmniej jedna sesja polityczna była na LI ("Cisza w eterze" jeśli mnie pamięć nie myli) i była sesja, gdzie gracze mieli całą pokaźną grupę postaci (Gasnące Słońca: Armada), więc możesz sobie tam zajrzeć i zobaczyć co się sprawdziło.
Słowo wyjaśnienia, dlaczego nie na żywo: gracze podejmują decyzje głównie dotyczące ich samych, raczej niewiele współpracują (tak mi się przynajmniej wydaje). Dlatego prawie na pewno będą składali deklaracje po kolei. Mało dyskusji i interakcji. Będzie wiało nudą.
Aha, i absolutnie nie może to być świat bliżej nieokreślony. W momencie rozpoczęcia gry gracze muszą dokładnie wiedzieć, czy mają wprowadzać ustawy o ochronie gatunkowej smoków, czy zakaz manipulacji cybernetycznych. Muszą wiedzieć z kim sąsiadują i jak bardzo, etc.
I tak naprawdę nie ma sensu z tego robić systemu, bo mechanika raczej będzie szczątkowa, a świat za każdym razem może być inny (raz można grać Książętami Elektorami z Imperium, a drugi raz głowami rodów w Znanych Światach).
 
__________________
Within the spreading darkness we exchanged vows of revolution.
Because I must not allow anyone to stand in my way.
-DN
Dyżurny Purysta Językowy
Radagast jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem