Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 30-11-2010, 15:34   #52
deMaus
 
deMaus's Avatar
 
Reputacja: 1 deMaus ma z czego być dumnydeMaus ma z czego być dumnydeMaus ma z czego być dumnydeMaus ma z czego być dumnydeMaus ma z czego być dumnydeMaus ma z czego być dumnydeMaus ma z czego być dumnydeMaus ma z czego być dumnydeMaus ma z czego być dumnydeMaus ma z czego być dumnydeMaus ma z czego być dumny
No dobrze, Max ma taka propozycję.
Po pierwsze rozkaz kapitana jest priorytetem, ale aby nie zaprzątać jego głowy rozważaniami, na temat tych mutantów, powinniśmy zrobić co następuje.
Po pierwsze to odciąć pokłady z mutantami, za pomocą grodzi, wpóścić do systemów wentylacyjnych gaz usypiający jaki znajduje się na wyposażeniu arbitratorów, albo coś mocniejszego i bardziej śmiercionośnego, ale to ciągnie ryzyko zabicia innych osób na statku.
Następnie szanowny Venidius razem ze swoim oddziałem arbitratorów wyposażonych w maski gazowe mogli by przystąpić do oczyszczenia reszty.
Poniższy fragment nie dla MG.
Oczywiście przydała by im się pomoc do przeczesywania wszystkich szybów serwisowych. Tu mogły by się sprawdzić niewielkie lewitujące lub kroczące serwoczaszki wyposażone w kamery.
Reszta natomiast z niewielkim oddziałem mogła by się udać, na badanie nowego statku, aby wypełnić rozkaz kapitana.
Max z chęcią poprowadzi zwiad i rozpoznanie. Pierwszym celem powinien być hangar najbliżej mostka i mostek. Tam powinni znaleźć dokumenty, i może dostać się do komputera, i sprawdzić nagrania, o ile nie znajdą nikt kto udzieli im informacji.
 
deMaus jest offline