Cytat:
rany powinny być przydzielane przy trafieniu w jakieś wrażliwe miejsce, a nie gdzieś, gdzie nie mogą zaszkodzić.
|
Znaczy gdzie? i kto to ocenia?
Cytat:
Przydzielanie statów: Chyba nietrudno się domyśleć, że wybieramy z podanych?
|
Ile wybieramy? Mogę wybrać cztery razy "wybitna"?
Cytat:
Poza tym, nie ma wartości statów
|
Naprawdę? To że wartość nie jest podana cyfrowo nie znaczy, że nie istnieje - tak na marginesie.
Cytat:
stawiam przede wszystkim na prostotę
|
Tego niestety bym nie powiedział. Kość - raz, dwa: liczenie modyfikatorów od ran, trzy - zerowa dookreśloność systemu. Z tego co napisałeś nie jestem w stanie napisać KP bez zadania sterty pytań.
Cytat:
I co do k30 - liczby sądobrane tak by dało się używać k20
|
To nie można od razu stosować tej kości?
W zasadzie nad wszystkimi moimi pytaniami po prostu się prześlizgnąłeś.
Z mojego punktu widzenia - temu "systemowi" bardzo wiele brakuje do systemu. Nie są określone moce i klasy graczy; nie jest określony świat; ledwie muśnięta jest mechanika... Bo jak już wiemy coś o ranach, to teraz skomplikujmy sprawę bronią - czy strzał z pistoletu w głowę daje tylko jedną ranę czy raczej eliminuje postać niezależnie jaką ma budowę?