Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 15-12-2010, 18:58   #5
Irrlicht
 
Irrlicht's Avatar
 
Reputacja: 1 Irrlicht wkrótce będzie znanyIrrlicht wkrótce będzie znanyIrrlicht wkrótce będzie znanyIrrlicht wkrótce będzie znanyIrrlicht wkrótce będzie znanyIrrlicht wkrótce będzie znanyIrrlicht wkrótce będzie znanyIrrlicht wkrótce będzie znanyIrrlicht wkrótce będzie znanyIrrlicht wkrótce będzie znanyIrrlicht wkrótce będzie znany
Harard: Dzielimy akcje na większe i mniejsze. Co to oznacza? Akcje większe są to takie akcje, które znacząco wpływają na fabułę - śmierć, zniszczenie czegoś, rozwiązanie zagadki, czyn, który poważnie tasuje to, co się dzieje w grze. Ogólnie: Nie posuwać się dalej w swoich postach nad te, które pociągają ze sobą duże reakcje ze strony otoczenia.
Akcje mniejsze to te, które mają mniejszy wpływ na fabułę - odpalenie papierosa, rzucenie uszczypliwej uwagi czy nawet zbieranie informacji od NPC. Akcje mniejsze to te, które nie pociągają za sobą konfliktu niczyich interesów lub konflikt jest bardzo mały i poboczny.
W myśl tego, co powyżej, możesz bez żadnych problemów opisać, że zabierasz broń z pomieszczenia(pomniejsze, szybsze akcje) i że strzelasz do nich z zamiarem zabicia ich(większa akcja, śmierć ludzi dodaje sporo do fabuły), a później zamierzasz uciec kratką - ponieważ, bądź co bądź, możesz odnieść jakieś rany z tego pojedynku. Zatem: Ograniczać się do większych akcji i nie wychodzić poza nie. Nie można byłoby opisać, jak to świetnie ich zarżnąłeś, a potem uciekłeś kratką.
Dodatkowo, w komentarzach możesz opisywać plany i strategie - to znaczy, co zamierzasz zrobić, jeśli ktoś coś zrobi albo jak już coś zrobisz.
Sądzę, że wyczujecie sami, o co chodzi - nie sądzę, żeby na tym polu były jakieś większe spory.

Liliel: NPC w całości kontroluję ja i nie na zasadzie, że Wasze wypowiedzi muszą być monologami w stronę NPC; NPC działają tak, że w danej sytuacji chcą zrobić konkretne rzeczy na podstawie w tego, co wierzą. I tak miałem to wrzucić dzisiaj na komentarzach. Będę opisywał postawy NPC, poza które oni nie wykroczą - jeśli chcesz zobaczyć, jaką postawę ma Borys czy Muller, spójrz na dół tego posta. Na podstawie tych postów można opisywać dialogi, jednak nie akcje NPC - te opisuję ja.

araks3: Te postacie, pomimo tego, że przeszły parę cięższych chwil, mają, w sensie mechaniki, krystaliczną świadomość - ostatecznie, Wasze postacie mają ją całkiem rozwiniętą przez wysokie noty w tych cechach, zatem szybko dochodzicie do siebie po przebudzeniu.
Ponadto, istnieje jeszcze jedna prawdopodobna ucieczka z pomieszczenia - pod wodą właśnie.

POSTAWY:
Borys: Opiekuńczy, chce się wykazać i obronić Nadię. Bardzo ciężko mu przychodzi to, żeby po prostu nie wypalić w nich. Właściwie, tylko czeka na pretekst, żeby nie zacząć strzelać. Cichy, szuka wyjścia z sytuacji.

Muller: Zdeterminowany, choć wyczuwać w jego głosie nutkę strachu. Całkiem pewny siebie, a w każdym razie - skóry nie odda za darmo. Ton jego głosu wskazuje na to, że naprawdę ma tego asa w rękawie. Do pewnego stopnia zniecierpliwiony.

Apollonia(siostra Sariana): Zniecierpliwiona i podekscytowana. Kokietuje brata, często rzuca sarkazmami. Do pewnego stopnia traktuje go jak dziecko, które wymaga specjalnej uwagi. Opiekuńcza. Nieco niespokojna z powodu wybuchu, który usłyszała.

...dlatego też np Muller prędzej wypowie zdanie takie jak:
- Nie mam czasu, cholerna suko, zaraz zabijemy jÄ…, a ciebie tu zostawimy. LiczÄ™ do trzech...
a Apollonia:
- Nie rozumiesz? No, skoro tu jeszcze jesteÅ›, to pewnie nie rozumiesz. Ci przemytnicy to nasza jedyna szansa!
 

Ostatnio edytowane przez Irrlicht : 15-12-2010 o 20:02.
Irrlicht jest offline