Wątek: Jolly Roger RPG
Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 19-12-2010, 22:34   #12
Kachimi
 
Reputacja: 1 Kachimi nie jest za bardzo znanyKachimi nie jest za bardzo znanyKachimi nie jest za bardzo znanyKachimi nie jest za bardzo znanyKachimi nie jest za bardzo znanyKachimi nie jest za bardzo znanyKachimi nie jest za bardzo znany
1. No coż... To pierwszy system i na pewno są w nim błędy.
2. Moim zdaniem w systemy autorskie czesciej siegaja gracze i MG bardziej doswiadczeni. Swieze mieso na ogol gra w popularny systemy jak Neuro, WFRP, DnD oraz WoD i wieeeeeeeele innych. Dlatego tez mysle ze pojecia BN, BG, MG etc. beda znane uczestnikom zabawy.
3. Swiat poza Artedia jest realny. Artedia to taka isniejaca atlantyda. Nieznany lad. Wyspa z LOST. Powiedzmy...
4. MG okresla poziom trudnosci, widocznie nie tak jak ty to widzisz ale jednak. Nie rozumiem jak mozesz uwazac ze zdanie przecietnego testu to fart. Im wyzsze masz skile tym wieksze szanse na sukces. Dziala to w kazdym RPG, prawda? Prog otrzymania sukcesu nie jest moze jakis... sam nie wiem. Ale np w WoD sukces to 8 9 10. 30% na jednej kosci. W Jolly Roger to 33% na jednej kości.

DziekujeMY za mile slowo, a krytyke wezmiemy pod uwage.

PS: WTF is LI?
 

Ostatnio edytowane przez Kachimi : 19-12-2010 o 23:06.
Kachimi jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem