Koniec tury -
2gi stycznia, północ.
Do tej pory już wszyscy raczej dowiedzieliście się, że pierwszym celem po przekroczeniu granic Imperium będzie Gariss IV, jedyna z dawnych kolonii Krardów, o której zachowały się zapiski. Ponoć był to jeden z głównych i najlepiej rozwiniętych światów rodu. Kontakt z nim zerwał się jednak krótko po zaginięciu dziada Maximiliana - koło 500 lat temu.
Wybrane wydarzenia w Port Wander można samodzielnie opisać do decydującego momentu (wraz z przygotowaniami/zamiarami), a ja już w następnych ruchu rozpiszę finał. Można też ustalić szczegóły ze mną na privie - wtedy będzie można napisać wszystko.
Sybillius służy radą ale Krardów zna tylko z przesadzonych i mało dokładnych podań dziada. Zbyt dużo konkretnych faktów tam raczej nie będzie. Bardziej może się przydać do poznawania niuansów życia w Port Wander, jako przewodnik poprowadzi bezpiecznie wszędzie tam, gdzie trzeba
@Uzuu: Faktycznie void watcher brzmi idealnie
Pamiętajcie też, że w zakupach w następnym ruchu można próbować też dostać pojazdy, jeśli byście chcieli.
Dla przykładu:
Zakup pięciu prostych promów pasażerskich (takich jaki macie jeden) to rzut na profit factor + 20
Pięćdziesiąt takich samych promów to profit factor + 0
Zakup pięciu gąsienicowych transporterów opancerzonych klasy Rhino to proft factor +0
Zakup jednego ciężkiego myśliwca profit factor - 10
Trzy czołgi klasy Leman Russ PF - 20
albo
Proste granaty dla pięciuset żołnierzy PF+10
Stworzenie i wyposażenie oddziału pięćdziesięciu snajperów/zwiadowców PF-10
Wymiana broni białej pięciuset barbarzyńców na odpowiedniki z monomolekularnym nowoczesnym ostrzem PF-10
ale
Jedna najlepszej jakości snajperka z walizką sześciu różnych rodzajów amunicji na różne cele to już PF-10
Osobiste pole siłowe jednorazowego użytku w spince to PF-20
Tak więc w sumie dość łatwo jest zdobyć tony popularnych przedmiotów przeciętnej jakości. Im rzadsze i bardziej ekskluzywne tym trudniej.
Rzuty na PF są oczywiście tylko do ważnych rzeczy. Normalnych niebojowych marynarzy, zapasy, paliwo, zwykłą amunicję itp uzupełniacie automatycznie i bez rzutów, gdy są do tego warunki.