Wątek: Zmiany systemu
Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 09-01-2011, 22:27   #21
malahaj
 
malahaj's Avatar
 
Reputacja: 1 malahaj ma wspaniałą reputacjęmalahaj ma wspaniałą reputacjęmalahaj ma wspaniałą reputacjęmalahaj ma wspaniałą reputacjęmalahaj ma wspaniałą reputacjęmalahaj ma wspaniałą reputacjęmalahaj ma wspaniałą reputacjęmalahaj ma wspaniałą reputacjęmalahaj ma wspaniałą reputacjęmalahaj ma wspaniałą reputacjęmalahaj ma wspaniałą reputację
Cytat:
Mechanika osobna zupełnie nie jest potrzebna. Podobnie jak i świat. I setting. I cokolwiek. Wystarczy grać.
Mechanika jest potrzebna. Tak jak świat i setting. Tylko niech to faktycznie będzie mechanika, używana i stosowna w praktyce a nie zbiór wirtualnych, ale za to ładnie wyglądających cyferek, nic wspólnego z prowadzoną gra nie mający.

Bielonie tak jak twoje Bissel nie było DnD, ani nawet z Greyhowkiem nie miało wiele wspólnego, tak twoje. Północne rubieże nie będą miały wiele wspólnego z WH. Pod względem mechanicznym, bo fabularnie to widzę tu sporo... inspiracji. Nie widzę sensu mówienia przyszłym graczom, że to (pod względem mechanicznym) jest WH, tylko „zmodyfikowany i uproszczony”, bo zwyczajnie WH to nie będzie i gracze owi mogą się przez to poczuć zawiedzeni/oszukaniu, kiedy przyjdzie do stosowania cyferek w praktyce.

W temacie zaś, to twoja propozycja jest sensowna, sam jestem zwolennikiem systemu wykupywani umj. bez żadnych klas/zawodów/profesji czy innych takich. Uważam jednak, że nadal bierzesz się do tego od dupy strony. Najpierw przypomnij sobie kilka ostatnich sesji, szczerze zrób rachunek sumienia na co tak naprawdę rzucałeś i czego tak naprawdę używałeś a potem umieść to ( i tylko to!) na Karci Postaci i do tego dorabiaj point buy czy inny system kupowania/tworzenia/rozwijania postaci.

Co zaś się parcia tyczy, to na parcie żadne słowa nie poradzą. Prędzej czy później musi se człowiek popuścić. :P
 
__________________
naturalne jak telekineza.
malahaj jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem