Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 21-01-2011, 12:44   #27
Kerm
Administrator
 
Kerm's Avatar
 
Reputacja: 1 Kerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputację
To jest nieszczęsna wada walk zbiorowych w pbf'ach. W realu wszyscy są pod ręką.
Dość trudno przewidzieć zachowania wrogów i towarzyszy broni. Planowanie na dwa ruchy do przodu to góra.
Deklaracja "Dopadam go i duszę, nie patrząc na nic dokoła." może być ryzykowna

Stopień 'mechanizacji sesji' zależy oczywiście od MG. Mi nie przeszkadza, dopóki sam nie muszę rzucać kostkami.

Cytat:
Napisał Kelly Zobacz post
dając im ogólne kierunki.
MG sobie poturla (albo i nie), a potem napisze:
Trafiłeś go 3 razy; krwawi jak świnia.
On ciebie 2 razy - krwawisz jeszcze bardziej.
Uciekasz/walczysz do końca - wybierz.
Coś w tym stylu??

Jeszcze raz NIE dla pięknych opisów walk w doc'u.
TAK dla pięknych opisów walk w sesji.
 
Kerm jest offline