Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 22-01-2011, 13:38   #188
Kerm
Administrator
 
Kerm's Avatar
 
Reputacja: 1 Kerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputację
Ad. 1
Google docs przydają się, ale nie są konieczne (dla celów rozmowy można wykorzystać dowolny komunikator albo forumowe PW).
Musisz mieć linka do doc'a i mieć możliwość edycji dokumentu.
A dialog? Tak jak w życiu - trzeba słuchać/czytać, co mówią rozmówcy i odpowiadać zgodnie z tym, co zrobiłaby Twoja postać.

Ad. 2
To, co MG opisuje, zależy od niego.
W każdym razie powinien opisać (choćby pobieżnie) okolicę (może to być zarys, a szczegóły wypełnią gracze swoimi opisami - to zależy od tego, na ile MG pozwala "światotworzyć"), NPC'ów i ich zachowania (w zasadzie on nimi steruje). Ogólnie biorąc - stworzyć odpowiedni klimat.
I (w zasadzie) nie powinien sterować postaciami graczy - na przykład za Ciebie zdecydować, czy Twoja postać wsiada na konia, czy nie.
Od MG zależy, czy się utrzyma w siodle.

Ad. 3
Kości to temat na długie wypracowanie
Można by powiedzieć, że zastępują Los. Decydują o tym, czy działanie Twojej postaci się powiedzie, czy nie.
Ile trzeba wyrzucić i co się wtedy stanie, to już zależy od MG.
 
Kerm jest offline