Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 30-01-2011, 18:40   #20
seto
 
seto's Avatar
 
Reputacja: 1 seto wkrótce będzie znanyseto wkrótce będzie znanyseto wkrótce będzie znanyseto wkrótce będzie znanyseto wkrótce będzie znanyseto wkrótce będzie znanyseto wkrótce będzie znanyseto wkrótce będzie znanyseto wkrótce będzie znanyseto wkrótce będzie znanyseto wkrótce będzie znany
Cytat:
Napisał Bielon
Podam na zakończenie dwa proste przykłady emocji sesyjnych:

1). BG gnają na złamanie karku za jakimś tam ZŁYM NPC'em. Pościg konno po mieście, po kościele i zamkowych krużgankach, po łodziach. A wszystko dla tego, że jak się ZŁEGO nie złapie to "japierdziele". Czyli coś strasznego się stanie. Emocje dla BG. Nie dla Graczy raczej.

2). BG w sporze z BG. Fundamentalnym. Takim, który bez straty jednych BG nie da się rozwiązać. Emocje dla BG. Nie dla Graczy raczej.

Która waszym zdaniem sytuacja wywoła większe emocje sesyjne? Powiedzcie mi moi zdystansowani do gry, lubiejący się Koledzy i Koleżanki. Która?
Wybieram sytuację numer dwa. Konflikt między graczami może się przeciągać, nieznacznie nasilać lub osłabiać i raczej będzie dłużej trwać niż pościg za Wielkim Złym. W tym przypadku inne postacie też mogą się opowiedzieć za różnymi stronami konfliktu, a w przypadku ZŁEGO NPC'a to dla wszystkich postaci jest oczywiste że trzeba go zabić. Konflikt między graczami jest ciekawszy.
 
seto jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem