Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 02-02-2011, 19:13   #64
Sekal
 
Sekal's Avatar
 
Reputacja: 1 Sekal ma wspaniałą reputacjęSekal ma wspaniałą reputacjęSekal ma wspaniałą reputacjęSekal ma wspaniałą reputacjęSekal ma wspaniałą reputacjęSekal ma wspaniałą reputacjęSekal ma wspaniałą reputacjęSekal ma wspaniałą reputacjęSekal ma wspaniałą reputacjęSekal ma wspaniałą reputacjęSekal ma wspaniałą reputację
Nic nie stoi na przeszkodzie, aby wprowadzać własne zmiany do systemu, jeśli chce się grać tak, jak się uważa za słuszne.
Ja jednak twierdzę, że wfrp jako świat low-magic magii powinien mieć w sobie jak najmniej, także tej kapłańskiej. Zupełnie inaczej widzę w tym przypadku kapłana - nie jako miotacza zaklęć, bo nie taka jest jego funkcja, a zdecydowanie bardziej jako duchowego przewodnika i jednocześnie osobę o znacznej pozycji i władzy, w końcu głos kapłana zawsze się liczy. Niszczenie nieumarłych jest wysoko rozwinięte w D&D.

Osłabienie magii tak czy inaczej, podoba mi się, chociaż nie ustrzegło się błędów. Jeśli ktoś jednakże chce grać heroicznym kapłanem wycinającym nieumarłych to mimo wszystko kieruję go do systemów heroic-fantasy.
 
__________________
If I can't be my own
I'd feel better dead
Sekal jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem