Tworzenie karty postaci - różne różności... Spis skillów i sposób obliczania ich startowej ilości.
Przy tworzeniu postaci wybieramy także 3 Tag skille.
Tag skill dostaje dodatkowe 20% na starcie oraz rozwija się dwa razy szybciej (np jak dodasz do niego 1 to rozwinie się o dwa procenty...).
Co poziom dostajemy 5+(2xIn), punktów do rozdysponowania a na starcie jest 15+(2xIn).
W zależności od tego ile już mamy procent na danego skilla rozwinięcie go o jeden procent kosztuje różną iloś punktów:
1-100-----1 pkt
101-125--2 pkt
126-150--3 pkt
151-175--4 pkt
176-200--5 pkt
201+-----6 pkt
Small Guns--------5%+4xAg
Big Guns-----------2xAg
Energy Weapons--2xAg
Unarmed----------30%+2x(Ag+St)
Melee Weapons---20%+2x(Ag+St)
Throwing-----------4xAg
Firdt Aid------------2x(Pe+In)
Doctor--------------5%+Pe+In
Sneak--------------5%+3xAg
Lockpick-----------10%+Pe+Ag
Steal---------------3xAg
Traps--------------Pe+Ag
Science------------4xIn
Repair-------------3xIn
Pilot---------------2x(Ag+Pe)
Speech------------5xCh
Barter-------------4xCh
Gambling---------5xLk
Outdoorsman-----2x(En+In) Spis statystyk pobocznych i sposób obliczania ich startowej ilości.
Action Points-------5+Ag/2
Carry weight-------25+25xSt
Mellee Damage---St-5
Sequence----------2xPe
Healing Rate------En/3
Critical Chance----Lk
HP------------------15+(St+(2xEn)); dodatkowe co poziom - 3+1/2xEn (zaokrąglone w dół)
Poison Resist.-----5xEn
Radiation Resist.--2xEn
Gas Resist.--------0
Elektricity Resist.--0
Damag Resist.----0
Damage treshold-0 Rasy i premie rasowe
Od wyboru rasy zależy między innymi jak będziemy mogli rozwinąć statystyki.
przy tworzeniu postaci mamy wszystkie statystyki ustalone na wartości średnie i możemy je odejmować i dodawać, np zmniejszymy u człowieka o 1 szczęście ze standardowego 5 na 4, to będziemy ten jeden punkt dodać do siły i będzie 6. Poza tym mamy jeszcze dodatkowe 5 pkt do rozdysponowania. Ludzie
-----------ST----PE----EN----CH----IN----AG----LK
Min--------1------1-----1------1-----1-----1-----5
Średnie---5------5-----5------5-----5-----5------5
Max------10-----10---10-----10----10---10-----10
Dostają dodatkowe 10% odporności od elektryczności. Perki co 3 poziomy. Ghoule
-----------ST----PE----EN----CH----IN----AG----LK
Min--------1------4-----1------1-----2-----1-----5
Średnie---3------8-----5------4-----6-----4------5
Max-------6-----14---10------9----13-----8-----13
Dostają dodatkowe 10% odporności od elektryczności, 40% odporności na promieniowanie, 10% odporności na trucizny i 10% odporności na normalne obrażenia. Perki co 4 poziomy. Na starcie 5 HP mniej niż ludzie. Super Mutant
Alfa
-----------ST----PE----EN----CH----IN----AG----LK
Min--------4------1-----3------1-----1-----1-----1
Średnie---7------5-----5------5-----5-----3------5
Max------12-----10---12------8----11-----8-----10
Beta
-----------ST----PE----EN----CH----IN----AG----LK
Min--------5------1-----4------1-----1-----1-----1
Średnie---8------5-----6------5-----3-----3-----5
Max-------13----10---12------8-----8-----8----10
Dostają dodatkowe 20% odporności od elektryczności, 10% odporności na promieniowanie, 20% odporności na trucizny i 0/35 odporności na gaz. Perki co 4 poziomy. Na starcie 10 HP więcej niż ludzie. Nie mogą nosić zbroi.
Bonusy do DT/DR
Normalne: 5/25
Laser: 2/10
Ogień: 5/15
Plazma: 2/10
Wybuchy: 3/10 Pół-mutant
-----------ST----PE----EN----CH----IN----AG----LK
Min--------3------1-----2------1-----1-----1-----1
Średnie---5------5-----5------5-----5-----5-----5
Max-------12----10---11-----10----10----8----10
Dostają dodatkowe 15% odporności od elektryczności, 5% odporności na promieniowanie, 10% odporności na trucizny i 0/15 odporności na gaz. Perki co 3 poziomy. Szpony Śmierci
W nawiasach podane wartości dla Szponów znanych z Krypty 13 z Fallouta 2.
-----------ST----PE----EN----CH----IN----AG----LK
Min--------6------5-----1------1-----1-----6-----1
Średnie--8(6)----7-----5------1----1(5)--9(7)--4
Max----14(12)--12--13(11)--3----4(8)---16---10
Dostają dodatkowe 20% odporności od elektryczności i 0/30 odporności na gaz. Perki co 4 poziomy. Na starcie 15 HP więcej niż ludzie. Nie mogą nosić zbroi. Bonus +5 do Melee Damage.
Bonusy do DT/DR
Normalne: 5/15
Laser: 3/10
Ogień: 0
Plazma: 3/10
Wybuchy: 2/10 Pies
-----------ST----PE----EN----CH----IN----AG----LK
Min--------1-----4-----1------1-----1-----1-----1
Średnie---3-----7-----3------3-----2-----7-----5
Max-------7----14-----6------5-----3----15----10
Dostają dodatkowe 10% odporności od elektryczności. Perki co 2 poziomy. Na starcie 7 HP mniej niż ludzie. Nie mogą nosić zbroi. Cyborg
-----------ST----PE----EN----CH----IN----AG----LK
Min--------7-----7-----7------1-----1-----1-----5
Średnie---7-----7-----7------1-----5-----5-----5
Max------12----12----12-----1----12----12----5
Dostają -50% odporności od elektryczności (z broni energetycznych 2x większe obrażenia) i 0/100 odporności na gaz, na cyborgi działa broń EMP. Nie dostają perków. Na starcie 15 HP mniej niż ludzie. Nie mogą nosić zbroi.
Dostaja o 5 skill pointów na level więcej.
Bonusy do DT/DR
Normalne: 16/50
Laser: 4/15
Ogień: 20/55
Plazma: 4/15
Wybuchy: 4/15 Perki
Dostaje się je co kilka poziomów w zależności od rasy. Mają podobne znaczenie jak atuty w DnD. Niektóre można wziąć więcej niż raz (mają więcej niż jedną rangę), wtedy ich działanie się sumuje.
--Nazwa-----------------------Wymagania--------------------------------------liczba rang(jeśli nie napisane to znaczy że jedna) Perki od drugiego poziomu.
Brown Noser-------------------Ch5--In6--(nie dla szponów śmierci i psów)---2 rangi
Die Hard-----------------------En6--------First Aid 40% Perki od trzeciego poziomu.
Awareness---------------------Pe5
Bonus HtH Damage-----------St6--Ag6-----------------------------------------3 rangi
Cautious Nature---------------Pe6
Comprehension---------------In6
Drunken Master---------------------------Unarmed 60%
Earlier Sequence--------------Pe6-----------------------------------------------3 rangi
Faster Healing----------------En6------------------------------------------------3 rangi
Gunner------------------------Ag6--------Small Guns 40%
Healer-------------------------Pe7--In5--Ag6--First Aid 40%-------------------2 rangi
Kama Sutra Master-----------En5--Ag5--Pilot 60%
Leadfoot----------------------Pe6--Ag6
Night Vision-------------------Pe6
Quick Pockets----------------Ag5
Rad Child---------------------En6--------(tylko Ghoule)
Scout--------------------------Pe7
Smooth Talker---------------In4--------(nie dla psów)-------------------------3 rangi
Stat!--------------------------Ag6--------First Aid 75%, Doctor 50%
Stonewall---------------------St6
Strong Back------------------St6--En6--------------------------------------------2 rangi
Survivalist--------------------En6--Ag6--Outdoorsman 40%---------------------3 rangi
Swift Learner-----------------In4--------------------------------------------------3 rangi
Thief-------------------------
Toughness------------------En6--Lk6--(nie dla szponów śmierci i psów) Perki od czwartego poziomu.
Bracing----------------------St7-----------Big Guns 80%, (nie dla szponów śmierci i psów)
Death Sense----------------In5-----------(tylko szpony śmierci)
Flexible---------------------Ag6-----------Sneak 60%
Hit the Deck----------------Ag6
Leader----------------------Ch6
Loner-----------------------Ch<5----------Outdoorsman 50%
Steady Aim-----------------St6------------(tylko mutanci)
Tunnel Rat-----------------Ag6------------Sneak 60%
Ostatnio edytowane przez fleischman : 08-12-2007 o 13:43.
|