Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 12-02-2011, 13:28   #1
Komtur
 
Komtur's Avatar
 
Reputacja: 1 Komtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputację
[komentarze] Karczma

Witam wszystkich.

Kilka technicznych szczegółów:
- posty piszemy nie za długie
- gracze mają możliwość światotworzenia, czyli opisywanie tego czego nie dookreślił MG, według własnego widzimisię, byleby to było w miarę logiczne. W przypadku ważniejszych BN i akcji przeciwko innym graczom proszę o konsultację ze mną.
- dialogi piszemy kursywą
- myśli zapisujemy kursywą w cudzysłowie


Karczma położona jest w Nuln w dzielnicy portowej Muzenhaven (poniżej mapka Miasta)






Nuln - Legenda

Dzielnice:

Stare Miasto (Alterstadt)
Nowe Miasto (Neuestadt)
Smrodliwa (Kloaka)
Półwysep (Halbinsel)

Dzielnica zachodnia (Weststadtteil)
Miasteczko portowe (Hafenburg)
Dzielnica Uniwersytecka (Burschestadt)
Dzielnica Targowa (Freimarkt)
Dzielnica Świątynna (Tempelstadt)
Aldig : Palatz i Prinzenmund
Dzielnica Kupiecka (Hofenmund)
Wyspa Aver
Żelazna Wieża
Plac przemysłowy (Schlagenmund)
Konigshaven - port arystokracji
Munzehaven - port
Underhaldning - w głębi dzielnicy zachodniej znajduje się część miasta zwana Underhaldning. Ciągnie się od Dzielnicy uniwersyteckiej aż do Bramy Zachodniej. Jest to nieoficjalne centrum rozrywki Nuln. Tutaj każdy znajdzie to czego pragnie. Znajdują się tutaj gospody, tawerny, domy hazardu, teatry dla tych o wysublimowanym guście, są też studnie gladiatorskie, walki zwierząt i nie tylko i oczywiście prostytutki żeńskie i męskie różnych ras. W tej części miasta - dzielnicy rządzącej się swoimi prawami zawsze trwa karnawał. Od rana do południa zapada cisza, aby znów krzyk radości spowił ulice na całą noc. Oczywiste dla każdego mieszkańca jest to, że nieoficjalna dzielnica jest do cna skorumpowana. Straż Miejska robi naloty od czasu do czasu, aby zachować pozory kontroli nad tym terenem.
Underhaldning to mieszanka wybuchowa kultur Starego Świata - niebezpieczna mieszanka, która może zabić.
Ost Quartier - Wschodni kwartał to jedna z dwóch najbiedniejszych części miasta. Nikt o zdrowych zmysłach się tu nie zapuszcza. Każdy wie, że działalnośc przestępcza w Kloace kwitnie, a Ost Quartier jest jednym z tego przykładów - wymuszenia finansowe i zastraszanie rzemieslników i robotników to codzienność. Straż Miejska reaguje dopiero, gdy ktoś wyzionie ducha.
West Quartier - To druga najniebezpieczniejsza część miasta. Ost i West Quartier prowadzą ze sobą cichą wojnę o wpływy w Kloace, która zaczyna przybierać powoli charakter bardziej otwartej i krwawej. Tutaj również powszechne są wymuszenia i zastraszanie, lecz nie w takim stopniu, ponieważ według plotek port Munzehaven współpracuje z przestępcami i przemytnikami.

Lokacje:

1.Brama Południowa
2. Brama Zachodnia
3. Brama Gryfa
4. Wysoka Brama
5. Wielki Most
6. Most Chwały
7. Żelazny Most
8. Most Reik
9. Pałac Wielkiej Hrabiny Emmanuelle von Liebewitz
Na terenie Pałacu oranżeria Hrabiny i Koszary Gwardii Nuln
10. Ogród Pamięci i Cesarska Opera Nuln
11. Gmach Rady Alderman (tu wchodzą w życie dekrety i organizowane są spotkania)
12. Domy bankierskie (Oldenhaller ; "Zweischilling und Rousnau GMBH" - krasnoludzki) i Gildia Kupiecka
13. Ogrody Morra
14. Gmach Archiwów Nuln
15. wiąz Deutz (ogłoszenia)
16. Ratusz (siedziba rady)
17. Wyższa Szkoła Inzynierii
18. Imperialna Akademia Artylerii
19. Universitaet Seiner Majestaet ( na Lehr Platz )
20. Labirynt
21. Warsztaty Artyleryjskie
22. Odlewnia Richthofena
23. Zbrojownia Rickarda
24. Spichlerze miejskie
25.Garnizon Miejski
26. Brama Kupiecka
27. Mennica Miejska, koszary Straży Miejskiej, Nulnen Kluft (więzienie prowincjonalne), Świątynia Ulryka - całość to forteca i jej zabudowania z czasów dawnych władców Nuln, mieszkańcy nazywają ten teren Strażnicą Staromiejską)
28. Sąd Najwyższy Nuln

Sądy dzielnicowe - zajmują się sprawami drobnych przestępstw, siedziby znajdują się w: West Stadtteil, Hafenburg, Burschestadt, Freimarkt, Hofenmund, Schlagenmund, Munzehaven. Dzielnica Światynna rządzi się swoimi prawami, a porządku pilnują tam strażnicy światynni, którzy są bezwzględnymi fanatykami. W Aldig zwyczajnie Sądu nie ma, tak samo jak w Konigshaven. Underhladning posiada Sąd, ale jest tak skorumpowany, że proces przypomina bardziej licytację niewinności niż rozprawę sądową. Ost i West Quartier o ile w ogóle kiedyś sądy posiadały to już dawno stały się jedną z wielu melin Kloaki.

29. Kapitanat portu handlowego Hafenburg
30. Kapitanat portu handlowego Munzahaven

Światynie w Tempelstadt: Sigmar, Shallya, Morr, Myrmidia, Verena, Hospicjum Shallyi

Gildie : Czarodziejów i Alchemików ( Burschestadt)
Prawników (przy Sądzie Najwyższym)
Kupiecka (Hofenmund)
Medyków (Burschestadt)
Inżynierów i Artylerzystów ( Burschestadt )
Murarzy i Architektów (Schlagenmund)
Rzemieślników (Schlagenmund)
Robotników (Schlagenmund)
Korporacja Studencka "Wein, Weib und Gesang"

31. Biuro kompanii przewozowej "Armatnia Kula"
32. Biuro kompanii przewozowej "Cesarski Ekspres"
33.Teatr Komediantów i Wagantów Foyera
34. Okręt - pomnik "Gołąb Aver"

Łaźnie miejskie (Freimarkt)
Tawerna "Pijany Marynarz" - pływający zamtuz (Hafenburg)
"Szczeniak" - stali bywalcy to żacy, arystokracja, klimat dekadencki (Burschestadt)
Tawerna "Barkas"(Hafenburg)
Szynk "Bakałarz" (Burschestadt)
Stajnie Flammera - największe stajnie Nuln (Freimarkt)
Karczma "Klatzenjammer" (Underhaldning)
Karczma "Tęczow Brama" - speluna (Freimarkt)
Gospoda "Cztery głowy" (Freimarkt)
Gospoda "Pod okazałym dzikiem" (Schlagenmund)
Karczma "Rubaszny Max" - tylko dla wybranych (Burschestadt)
Gospoda "Złoty Młot" (Hofenmund)
Dom Otto Jaegera - brat Felixa Jaegera z Sagi o Zabójcy W. Kinga (Hofenmund)
Gospoda "ślepa świnia" (Underhaldning)
Gospoda "Pijany strażnik" (Przy zachodniej bramie)
Bursa Lili Aime i Pensjonat Frau Zorin (Burschestadt)
Tawerna "Pod Zieloną Flaszką" (Hafenburg)
Tawerna "Powrót Zbója" (Munzehaven)
Tawerna "Roześmiany Niedźwiedź" (Hafenburg)
Tawerna "Zuchwały Krasnolud" (Munzehaven)
Tawerna "Ujadający Pies" (wyspa Aver)
Rusznikarski warsztat Petera Dauera (Półwysep)
Zbrojmistrz Heinrich Col - warsztat "Cesarskie Jabłko" (Półwysep)
Zbrojmistrz Martin Oham - warsztat "Oham" (Półwysep)
Wytwórca Łuków i strzał Anton Puffer (Półwysep)
Sklep "Ostrza, pancerze y rury wszelakye" Głuchego Filipa (Schlagenmund)
Jubilerski warsztat Leo Oftalmiego z Bretonii (Schlagenmund)
Jubilersko - złotniczy warsztat Maxymilliana Breugla (Schlagenmund)
Płatnerz Konrad Poler (Schleganmund)
Salon Krawiecki Theodora Grolla (Schlagenmund)
Zakład krawiecko - modny Jacquesa Alaina Gascoina z Bretonii (Freimarkt)
Golibroda Gruby Rupert (Freimarkt)
Lombard Hiertza (Freimarkt)
Drukarnia Horsta Schreibera (Schlagenmund)
Rusznikarski warsztat Johannesa Topschelnisa (Schlagenmund)
Ludwisarski warsztat Ludwika Wichtendala "Rotgisar" (Schlagenmund)
Warsztat płatnerski Elisaeusa Libertaesa - Marienburczyk (Półwysep)
Zbrojmistrz Klegi Huzmunn Stronghand - Krasnolud (Półwysep)
Szkutnik Markus Mariner (Hafenburg)
Drukarnia Iana Grolla (Schlagenmund)


Edit: Macie na razie dowolność w tym co robicie, ale chcę byście późnym wieczorem (w świecie gry) byli w budynku karczmy.
 
__________________
"Kto się wcześniej z łóżka zbiera, ten wcześnie umiera" - Mag Rincewind
W orginale -"Early to rise, early to bed, makes a man healthy, wealthy and dead."

Torchbearer dla opornych. Ostatnia edycja 29.05.2017.

Ostatnio edytowane przez Komtur : 12-02-2011 o 16:27.
Komtur jest offline