Wątek: X Rpg
Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 15-02-2011, 10:52   #6
Michalius
 
Reputacja: 1 Michalius jest na bardzo dobrej drodzeMichalius jest na bardzo dobrej drodzeMichalius jest na bardzo dobrej drodzeMichalius jest na bardzo dobrej drodzeMichalius jest na bardzo dobrej drodzeMichalius jest na bardzo dobrej drodzeMichalius jest na bardzo dobrej drodzeMichalius jest na bardzo dobrej drodze
"walka wręcz" i "bijatyka" to tylko nazwy kodowe dla tej samej umiejętności i wiadomo o co chodzi, czy jest to zupełnie świadomy rozdział dwóch zupełnie innych umiejętności?
Dodatkowo, system wydaje się dość... brutalny. Nie wiemy jeszcze jakie przeciętnie są statystyki (czy gracze mają w okolicach 10, 7 czy 3?) ale i tak zginąć łatwo. Wystarczy nóż w ręku, i przeciętnie jest 10% szans na ubicie każdego (no, 8% licząc 50% na trafienie - ale do tego wartoby jeszcze dołożyć wynik 5 na krytyku, dwa pchnięcia w brzuch nie wróżą długiego życia). Tak samo broń strzelecka (która wyposażona w celowniki i inne bajery daje naprawdę spore szanse). Oczywiście, jest to realistyczne, i do bitewniaków nadaje się znakomicie - ale w RPG człowiek chciałby żeby jego postać przeżyła więcej niż dwie walki na równych warunkach bo nie ma całej armii żeby niwelować efekt losowości (a już przy trzech walkach, w każdej liczę średnio dwa strzały na walkę - to prawdopodobieństwo śmierci gracza dochodzi do 50%). A Stalker o ile wiem to świat w którym trochę sobie postrzelają.
 
__________________
if (Youre_Happy && You_Know_It)
{
Clap_Your_Hands;
}
Michalius jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem