Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 15-02-2011, 12:33   #109
Sayane
 
Sayane's Avatar
 
Reputacja: 1 Sayane ma wspaniałą reputacjęSayane ma wspaniałą reputacjęSayane ma wspaniałą reputacjęSayane ma wspaniałą reputacjęSayane ma wspaniałą reputacjęSayane ma wspaniałą reputacjęSayane ma wspaniałą reputacjęSayane ma wspaniałą reputacjęSayane ma wspaniałą reputacjęSayane ma wspaniałą reputacjęSayane ma wspaniałą reputację
Walka została zakończona sukcesem (nikt prócz przeciwników nie zmarł ).
Ogarnięcie się po walce proszę już opisać samodzielnie, z uwzględnieniem wyrywania lub przepychania strzał w zależności od powagi ran. I niech to robią raczej osoby wykwalifikowane do leczenia

Co do łupów; z łuczniczki macie:
  • 10 strzał z zimnego żelaza
  • 10 strzał posrebrzanych
  • 3x eliksir leczenia średnich ran
  • 1x eliksir kociej gracji
  • oraz magiczne (wg. Laurego) przedmioty (do identyfikacji):
    • 5 strzał
    • ćwiekowana skórznia
    • długi refleksyjny łuk (z premią z siły +1)
    • karwasze
    • płaszcz (okazuje się nim szmata owinięta wokół talii harpi)
    • srebrny pierścień
Na łuk łakomie patrzy Herso.

Resztę łupów i drobiazgi z pozostałych opiszę wam jeśli zdecydujecie się szukać gniazda. Uprzedzam, że wyprawa zajmie kilka godzin (inaczej znalazłby je po drodze Helf) i jest raczej na dzień następny.

***

Proszę również o twórcze uwagi odnośnie przebiegu walki - czy wolicie tego typu konstrukcję walki, czy raczej turówkę (jak poprzednio), gdzie sami powoli opisujecie co robicie? Czy może jeszcze inaczej.
 

Ostatnio edytowane przez Sayane : 15-02-2011 o 12:36.
Sayane jest offline