WÄ…tek: X Rpg
Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 15-02-2011, 15:14   #8
Arsene
 
Arsene's Avatar
 
Reputacja: 1 Arsene jest godny podziwuArsene jest godny podziwuArsene jest godny podziwuArsene jest godny podziwuArsene jest godny podziwuArsene jest godny podziwuArsene jest godny podziwuArsene jest godny podziwuArsene jest godny podziwuArsene jest godny podziwuArsene jest godny podziwu
Cytat:
"walka wręcz" i "bijatyka" to tylko nazwy kodowe dla tej samej umiejętności i wiadomo o co chodzi, czy jest to zupełnie świadomy rozdział dwóch zupełnie innych umiejętności?
To są dwie zupełnie różne umiejętności. Pierwsza dostępna jest dla wszystkich, druga jedynie do klasy przystosowanej do klepania masek

Walka Wręcz to walka, której możesz nauczyć się na treningu, wyrobić sobie ruchy etc. Bijatyka to zdolność dodatkowo poparta latami praktyki ... w barach, na dyskotekach i w ciemnych uliczkach.

Cytat:
Dodatkowo, system wydaje się dość... brutalny. Nie wiemy jeszcze jakie przeciętnie są statystyki (czy gracze mają w okolicach 10, 7 czy 3?) ale i tak zginąć łatwo.
Statystyki na początek są w okolicach 5-6 pkt + umiejętności. Takie było założenie systemu postawione nie tylko przeze mnie, ale i graczy - kupa kombinowania coby unikać otwartej walki. Zasadzki, okrążanie etc etc. Poza tym ciężej będzie zginąć dzięki kombinezonom nieco niwelującym pewne obrażenia. Kto grał w stalkera, wie o czym mówię. A to, że na start gracze mają tylko zwykłe ubranie ? Takie życie

Cytat:
A Stalker o ile wiem to świat w którym trochę sobie postrzelają.
I widzisz, tu się mylisz. Czytałeś esencję "stalkeryzmu", czyli "Piknik na skraju drogi" ? Tam główny bohater, bardzo doświadczony poszukiwacz chodzi do Strefy bez broni. Chcemy oddać bardziej klimat śmierci przez anomalię, usmażenie, przedawkowanie niż od kuli. Chociaż postrzelać też będzie można. Po prostu RPG to nie FPS na PCta

Cytat:
Rzuty na omdlenie - tyle, ze z tego co piszesz to wszyscy są cianiarze, bo wszyscy po każdym rzucie rzucają na omdlenie... Co z realizmem nie ma nic wspólnego.
Weź przykład: bijesz się z kimś, dostajesz w czapę, zamroczyło cię lekko, dostajesz jeszcze raz i padasz. Koniec walki. To oddaje rzut na omdlenie. Zastępuje poniekąd obrażenia. Przynajmniej na razie, nie wiadomo co wymyślę/wymyślimy

Cytat:
Unik w walce dystansowej - hello - postać unika celowania, nie strzału. Musi więć to celowanie widzieć; a to nie zawsze jest możliwe; więc tern rzut też nie zawsze jest możliwy (chyba, żę zakładasz tylko close combat i broń krótką)
Jak już pisałem, postać musi widzieć celującego, przez co NIE MOŻE BYĆ ZASKOCZONA, a ponad to WYNIKA TO ZE SPECJALNEJ UMIEJĘTNOŚCI, nie dostępnej dla każdego. Oczywistym jest, że jak nie widzisz celującego, bo jest od ciebie z 500 metrów, jest noc i na dodatek leży w krzakach za tobą, to ten rzut ci nie przysługuje.
 
__________________
Także tego
Arsene jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem