Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 22-03-2011, 18:15   #3
kymil
 
kymil's Avatar
 
Reputacja: 1 kymil ma wspaniałą reputacjękymil ma wspaniałą reputacjękymil ma wspaniałą reputacjękymil ma wspaniałą reputacjękymil ma wspaniałą reputacjękymil ma wspaniałą reputacjękymil ma wspaniałą reputacjękymil ma wspaniałą reputacjękymil ma wspaniałą reputacjękymil ma wspaniałą reputacjękymil ma wspaniałą reputację
Rozumiem, Ty upraszczasz mechanikę już w istniejącym w systemie.
Następnie rozdajesz punkty doświadczenia swoim graczom: BG staje (?) przed problemem czy jest sens rozwijać umiejętności odnośnie walki i tak przecież MG ich nie wykorzystuje, bądź wykorzystuje jedynie część, to po co je rozwijać.
Moje pytanie drąży właśnie kwestie rozwoju postaci w zwykłym rpg, w sesji pbf nie wykorzystujemy z założenia wszystkich umiejętności (nie ma sensu, czasu,jest to zbyt żmudne, itd), więc czy z założenia nie powinniśmy wskazywać BG "to jest okrojona mechanika - inwestujcie tylko w to i to"?
 
kymil jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem