Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 30-03-2011, 19:16   #114
Nefarius
 
Nefarius's Avatar
 
Reputacja: 1 Nefarius ma wspaniałą reputacjęNefarius ma wspaniałą reputacjęNefarius ma wspaniałą reputacjęNefarius ma wspaniałą reputacjęNefarius ma wspaniałą reputacjęNefarius ma wspaniałą reputacjęNefarius ma wspaniałą reputacjęNefarius ma wspaniałą reputacjęNefarius ma wspaniałą reputacjęNefarius ma wspaniałą reputacjęNefarius ma wspaniałą reputację
-Ha! Bogowie najwidoczniej uśmiechają się do mnie tego dnia. Dacie wiarę, że szabla leżała dokładnie tam gdzie ją zgubiłem?- pokręcił głową jakby sam nie dowierzał. -Znaczy się, nie wiem czy dokładnie, ale leżała nieopodal rzezi, którą moim kamratom urządził mroczny rycerz... Jest jeszcze coś...- spoważniał w momencie -Ich ciała. Nie ma ich. Znikły. Nie mam pojęcia co się z nimi stało. Nie znam się na szukaniu śladów, więc nie wiem czy ktoś je zwyczajnie zabrał, czy gdzieś zaciągnął...- podrapał się po podbródku -Ale na szczęście i po wojowniku chaosu – wydaje mi się, że nim właśnie był – nie pozostał żaden ślad.- pogładził się po potylicy. -No i chciałem jeszcze raz Alessie podziękować. Nie wiem, co zrobiłaś, ale naprawdę czuję się świetnie!- uśmiechnął się do kobiety.
-Dobra! Odpoczęli? Pojedli? To ruszać dupy. Ruszamy odkryć jeszcze głębsze czeluści tych ruin!- Jurgen ponaglił towarzyszy do dalszej drogi.


Zejście na niższy poziom jaskiń wcale nie było takie proste jakby się to wydawało. Choć funkcję pomostu pełnił potężny skalny obelisk, który łączył dwa krańce stromego urwiska. Jakby tego było mało, znajdował się on w sporym nachyleniu i kompani musieli uważać by nie tylko nie spać w przepaść, ale i zarazem nie pośliznąć się na gładkiej powierzchni kamiennego pomostu i nie złamać nogi, czy ręki. Zejście w dół wcale nie było takie łatwe.