Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 25-04-2011, 17:40   #28
JohnyTRS
 
JohnyTRS's Avatar
 
Reputacja: 1 JohnyTRS ma wspaniałą reputacjęJohnyTRS ma wspaniałą reputacjęJohnyTRS ma wspaniałą reputacjęJohnyTRS ma wspaniałą reputacjęJohnyTRS ma wspaniałą reputacjęJohnyTRS ma wspaniałą reputacjęJohnyTRS ma wspaniałą reputacjęJohnyTRS ma wspaniałą reputacjęJohnyTRS ma wspaniałą reputacjęJohnyTRS ma wspaniałą reputacjęJohnyTRS ma wspaniałą reputację
Zależy jak używana jest mechanika. Jeżeli np. gramy według konkretnego systemu z całą konkretną mechaniką, to uważam, że jest to przegięcie, czytałem sesję prowadzoną na tym forum, gdzie storyteiling to była zapchajdziura w mechanice. Jednym słowem kaszana.

Jeżeli MG chce grać według mechaniki, to niech będzie ona popychaczem w sesji. Przykład: Dwie klamki i wiadro pestek, sesja akcji. Tutaj mechanika pozwala pchać graczom akcję do przodu, nie czekając, aż MG pomysli nad skutkiem twojego ruchu. Storyteiling przeplatany mechaniką. Smaczne i jadalne. Oczywiście nie wszędzie mechanika jest najlepsza. Mechanikę w storyteilingu należy stosować z wyczuciem.

Czysty storyteiling - zero mechaniki, zero mechanicznych KP etc.
 
__________________
Ten użytkownik też ma swoje za uszami.
JohnyTRS jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem