Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 02-05-2011, 14:11   #14
kymil
 
kymil's Avatar
 
Reputacja: 1 kymil ma wspaniałą reputacjękymil ma wspaniałą reputacjękymil ma wspaniałą reputacjękymil ma wspaniałą reputacjękymil ma wspaniałą reputacjękymil ma wspaniałą reputacjękymil ma wspaniałą reputacjękymil ma wspaniałą reputacjękymil ma wspaniałą reputacjękymil ma wspaniałą reputacjękymil ma wspaniałą reputację
Zasady proste, przyjemne - nie będą się gryźć z istniejącymi.

Dla pijącego eliksiry niewiedźmina udany test Siły albo utrata paru punktów Kondycji.

Odnośnie zamieci, to może rozbić ją na dwie wersje. Od przybytku głowa nie boli. Jedna "biała zamieć" dodaje +2 do Walki, zaś druga "ciemna zamieć" dodaje +2 do Zręczności.

Czyli mamy chyba komplet zasad dla łowcy.

Odnośnie realiów można się nad tym zastanowić, czy rozgrywać przygodę w oryginalnym świecie wiedźminlandu czy po prostu gdzieś w nibylandi.
 
kymil jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem