Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 04-05-2011, 22:24   #18
kymil
 
kymil's Avatar
 
Reputacja: 1 kymil ma wspaniałą reputacjękymil ma wspaniałą reputacjękymil ma wspaniałą reputacjękymil ma wspaniałą reputacjękymil ma wspaniałą reputacjękymil ma wspaniałą reputacjękymil ma wspaniałą reputacjękymil ma wspaniałą reputacjękymil ma wspaniałą reputacjękymil ma wspaniałą reputacjękymil ma wspaniałą reputację
Z tymi specjalnymi zdolnościami trzeba się spokojnie zastanowić. Elfy i krasnoludy np. też mają widzenie w ciemności niejako w "standardzie". Wiedźmin ma "tylko extra": Z=12 i ZM równe k6.

A po cholerę łańcuch? Był w sadze? Nie pamiętam. Czytałem dawno. Wiem, że był w grze komputerowej w intro wejściowym. Ale to nie kanoniczne.

Zresztą jak wprowadzać wiedźmina to tylko w małej specjalnie dobranej grupce graczy - max. 5. Reszta profesji nieżołnierskich i styka.
Zresztą myślałem, że jak już to wiedźminów po dwóch wprowadzać na raz. Ma być ostro! I tak w końcu: Nec hercules contra wsiures.
 
kymil jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem