Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 04-05-2011, 22:49   #7
Arsene
 
Arsene's Avatar
 
Reputacja: 1 Arsene jest godny podziwuArsene jest godny podziwuArsene jest godny podziwuArsene jest godny podziwuArsene jest godny podziwuArsene jest godny podziwuArsene jest godny podziwuArsene jest godny podziwuArsene jest godny podziwuArsene jest godny podziwuArsene jest godny podziwu
- No proszę proszę, Gerter,czy ty aby nie nosisz generalskiej buławy w plecaku? Zajrzyj tam czym prędzej, wtedy obejmiesz dowodzenie nie tylko tutaj ale nad sporym kawałkiem frontu.
Wypowiedź ta wywołał uśmiech na twarzach pozostałych sierżantów
- No ale proszę Gerter kontynuuj,jak ustawił byś resztę oddziałów? - dodał po chwili porucznik Von Rode.
- Cóż, reszta oddziałów to już wasza kwestia, Herr - opowiedział i napił się kawy.
Po chwili dodał
- Rzucił bym wszystkie wojska na pierwszą linię, co się pieprzyć z niższymi rasami. Dopiero w razie konieczności cofał bym ich do kamienic.
- No i dlatego ja jestem porucznikiem a ty sierżantem Gerter,Drużyna sierżanta Shelke zajmnie południowe budynki-porucznik rozwinął mape i wskazał palcem,Bauer zajmnie ratusz i tą dwupiętrową kamienice,Carlberg obsadzi kamienice na rynku wedle uznania,wiem że dobrze to zrobi znamy sie jescze z Krety a ty cóż Gelter,pierwsza linia jest Twoja,Czołg pozostanie na rynku
- Tak jak sugerowałem. Gerter, nie Gelter, swoją drogą, Herr - wtrącił i posłał porucznikowi wyzywające spojrzenie.
-Wybacz Gerter,nie znaliśmy się wcześniej ,nie mam pamięci do nazwisk, będę miał Cię na oku nie martw się,za 10 minut zbiórka wszystkich na rynku i gówno mnie obchodzi, że pada. Wykonać!
- Herr, dało by się czołgiem pozbyć tej cholernej stodoły ?
- Odmawiam,nie mamy amunicji zbyt wiele.
- To może chociaż rozjechać ? Dla naszego niemieckiego czołgu to pestka!
- Odmawiam, zdradzisz pozycję czołgu,wystawisz na cel.
- Przy tym deszczu nie zauważyli by go nawet stojąc obok niego, ale pan tu dowodzi, Herr. - Wzrok Hansa miał nad wyraz agresywny charakter.