Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 19-05-2011, 22:33   #104
Sekal
 
Sekal's Avatar
 
Reputacja: 1 Sekal ma wspaniałą reputacjęSekal ma wspaniałą reputacjęSekal ma wspaniałą reputacjęSekal ma wspaniałą reputacjęSekal ma wspaniałą reputacjęSekal ma wspaniałą reputacjęSekal ma wspaniałą reputacjęSekal ma wspaniałą reputacjęSekal ma wspaniałą reputacjęSekal ma wspaniałą reputacjęSekal ma wspaniałą reputację
Wybaczcie, że tak długo... ale wiecie, wiedźmin wyszedł.
Zgodnie z zapowiedzią, daję mapę i czas na zmodyfikowanie rozkazów. Wiedzy Biehlera oczywiście Wagner nie posiada, powrót zwiadowcy to jakieś dwadzieścia minut czekania. W tym czasie zacznie się już wyraźnie zmierzchać.

Co do mapy, to krótka legenda, typowa dla wszystkich mapek rysowanych tym stylem, jaki teraz możecie obserwować:

Niebieski kolorek to oczywiście rzeka.
Ciemnobrązowy - droga.
Linie przerywane oznaczają wzgórza i wyraźne nierówności jak zbocza i pochyłości terenu.
Drzewa to las, jedno drzewo symbolizuje las, przez który można przejść armią, grupki drzewek - las bardzo gęsty. Krzaczki to krzaczki, niska roślinność, spowalniająca ale nie uniemożliwiająca szarży konnej.
Teren "czysty" to trawa, ziemia, niska, nie utrudniająca niczego roślinność (chyba, że zostanie opisane inaczej, może obfitować np. w wykroty).
Tu mamy oczywiście las iglasty, gdy pojawią się inne rodzaje (liściasty, mieszany) będzie to zaznaczone odpowiednimi drzewkami rzecz jasna.

1 centymetr na tej mapie to ok. 50 metrów.

Czas do niedzieli, jeśli Wagner wyda rozkazy, Bounty i Radagast nie muszą pisać w tej kolejce posta - jeśli nie będą mieli nic do dodania, ofkoz.
W razie co rzecz jasna pytać. Jeśli mapie czegoś brakuje, mówić. Takie tam, jak zwykle. Jeśli uwiniecie się szybciej niż w niedzielę, to mój post także szybciej pewnie.

Pzdr
 
__________________
If I can't be my own
I'd feel better dead
Sekal jest offline