|
Archiwum sesji z działu Warhammer Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemie Warhammer (wraz z komentarzami) |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
15-05-2011, 11:09 | #101 |
Reputacja: 1 | Dojście do nich to jakieś pół godziny dla marszu piechoty. Czyli jeszcze przez zmrokiem. Co do ominięcia - nigdzie nie napisałem, że nie macie szans ich ominąć. Napisałem tylko, że trakt, którym się poruszacie, biegnie niejako przez nich. Czy jest to jednoznaczne... nie mi oceniać. Mapkę postaram się przygotować w najbliższym czasie, ale to trochę trwa.
__________________ If I can't be my own I'd feel better dead |
16-05-2011, 21:16 | #102 |
Reputacja: 1 | Kogo mam teraz właściwie do dyspozycji? W poprzedniej kolejce posłałem na rekonesans trzech ludzi, a malahaj nie zmienił rozkazu (no chyba, że przez pw), w materiałach figurowało zaś owych 11 zwiadowców, którzy przeżyli bitwę. Zostałoby mi więc 8. A teraz patrzę i widzę, że mam jakiś strzelców konnych. Czyli dowodzę trzynastoma nieznanymi sobie ludźmi, a resztka moich została wysłana na daleki zwiad z tym całym Horstem?
__________________ Now I'm hiding in Honduras I'm a desperate man Send lawyers, guns and money The shit has hit the fan - Warren Zevon, "Lawyers, Guns and Money" |
16-05-2011, 21:33 | #103 |
Reputacja: 1 | Dokładnie tak, wystarczyła mi deklaracja malahaja i post Bountego, aby uznać, że Twoja postać niewiele ma do powiedzenia. Masz więcej konnych strzelców oraz tych trzech lekkich, których Horst odesłał.
__________________ If I can't be my own I'd feel better dead |
19-05-2011, 22:33 | #104 |
Reputacja: 1 | Wybaczcie, że tak długo... ale wiecie, wiedźmin wyszedł. Zgodnie z zapowiedzią, daję mapę i czas na zmodyfikowanie rozkazów. Wiedzy Biehlera oczywiście Wagner nie posiada, powrót zwiadowcy to jakieś dwadzieścia minut czekania. W tym czasie zacznie się już wyraźnie zmierzchać. Co do mapy, to krótka legenda, typowa dla wszystkich mapek rysowanych tym stylem, jaki teraz możecie obserwować: Niebieski kolorek to oczywiście rzeka. Ciemnobrązowy - droga. Linie przerywane oznaczają wzgórza i wyraźne nierówności jak zbocza i pochyłości terenu. Drzewa to las, jedno drzewo symbolizuje las, przez który można przejść armią, grupki drzewek - las bardzo gęsty. Krzaczki to krzaczki, niska roślinność, spowalniająca ale nie uniemożliwiająca szarży konnej. Teren "czysty" to trawa, ziemia, niska, nie utrudniająca niczego roślinność (chyba, że zostanie opisane inaczej, może obfitować np. w wykroty). Tu mamy oczywiście las iglasty, gdy pojawią się inne rodzaje (liściasty, mieszany) będzie to zaznaczone odpowiednimi drzewkami rzecz jasna. 1 centymetr na tej mapie to ok. 50 metrów. Czas do niedzieli, jeśli Wagner wyda rozkazy, Bounty i Radagast nie muszą pisać w tej kolejce posta - jeśli nie będą mieli nic do dodania, ofkoz. W razie co rzecz jasna pytać. Jeśli mapie czegoś brakuje, mówić. Takie tam, jak zwykle. Jeśli uwiniecie się szybciej niż w niedzielę, to mój post także szybciej pewnie. Pzdr
__________________ If I can't be my own I'd feel better dead |
20-05-2011, 00:17 | #105 | |
Reputacja: 1 | Ja bym prosił o orientowanie map, bo o ile w komentarzach czy pw pojęcia 'góra-dół, prawo-lewo' nie wadzą, to jednak w ustach zawodowych oficerów brzmiałoby to z deka absurdalnie . Co prawda wydaje się oczywiste, gdzie północ, ale mimo wszystko, tak dla pewności. Oraz pytanie, czy i kiedy dostanę info, co znalazł zwiadowca, którego posłałem w poszukiwaniu jakiegoś 'objazdu'. Cytat:
Ponoć spore zmiany nastąpiły w stylu gry, z tego co widziałem na filmikach to taka konsolowa się zrobiła, ale może to tylko moje wrażenie.
__________________ Now I'm hiding in Honduras I'm a desperate man Send lawyers, guns and money The shit has hit the fan - Warren Zevon, "Lawyers, Guns and Money" | |
20-05-2011, 01:10 | #106 |
Reputacja: 1 | Ja natomiast proszę na przyszłość zaznaczać na mapie kierunek zbocza przy poziomicach (choć w sumie z tekstu wiadomo, że to wzgórze, a nie kotlinka) i (co ważniejsze) skalę podawać w metrach na piksele a nie na centymetry, żeby było niezależnie od rozdzielczości monitora. Wygląda na to, że rzeczywiście w tej kolejce sobie odpuszczę posta, więc nie czekaj Sekal. Jeśli będę miał jakąś głęboką potrzebę skrobnięcia czegoś mimo wszystko, to dam znać wcześniej.
__________________ Within the spreading darkness we exchanged vows of revolution. Because I must not allow anyone to stand in my way. -DN Dyżurny Purysta Językowy |
20-05-2011, 09:55 | #107 |
Reputacja: 1 | Cohen - nie otrzymasz, póki nie wróci. O ile w przypadku Waszych postaci osobne wypady opisuję, o tyle o niewidocznych npcach dowiecie się dopiero, jak wrócą. Lub, hm, nie wrócą. Co do orientowania map, na górze jest zawsze północ. Nie ma najmniejszego znaczenia co mapa będzie przedstawiać, to się nigdy nie zmieni. Co do poziomic, gdy nie będzie to wiadome, to jakoś postaram się oznaczyć. Przy czym najczęściej daję opis w tekście posta, co wyjaśnia wszystkie takie niewiadome - lepiej jest mapy nie zagęszczać. A co do skali, to może być problem. Nie sądzę, by ktoś miał szczególnie małą rozdzielczość, ale skalowanie ze względu na piksele będzie trudne, zwłaszcza, że nie wszyscy mogą sobie to wyobrazić. Mapa ma 1000:1000 pikseli, jej długość i szerokość na świat gry to jakieś 1,3 kilometra. Jeden piksel daje więc jakieś 1,3 metra. Kto coś z tego wyliczy to niech ma, reszta może się opierać na ogólnym 1 cm = 50 metrów przy maksymalnym powiększeniu mapy na normalnej rozdzielczości. Co do wiedźmina - może nie powalił mnie na kolana i nie zmusił do oddawania pokłonów, ale gra jest bardzo dobra i mocno wciąga, trzymając klimat wiedźmina. Warto zagrać.
__________________ If I can't be my own I'd feel better dead |
22-05-2011, 22:01 | #108 |
Reputacja: 1 | Mam trochę problemów i nie wyrobie się już z postem dzisiaj. Proszę o poczekanie na mnie do jutra. Wieczorem/w nocy wrzucę posta.
__________________ naturalne jak telekineza. |
23-05-2011, 21:33 | #109 |
Reputacja: 1 | Mam nadziej, że tym razem wszystko jest w miarę jasne. Podział dowodzenie między Siedliczem a kapralem zostawiam samym zainteresowanym. Zgodnie z wcześniejszymi sugestiami, bierzemy na wzgórze 50 chłopskich milicjantów i łuczników, resztę zostawiamy przy wozach i wieśniakach. Obrazek poniżej, mam nadzieje że się doczytacie. http://imageshack.us/m/801/7978/bitwa2aam1.jpg
__________________ naturalne jak telekineza. |
25-05-2011, 11:29 | #110 |
Reputacja: 1 | Niestety nie jestem w stanie wrzucić mapy z pracy. Będzie wieczorem. Czas do niedzieli. Na mapce będzie ogólnikowo, możecie więc wciąż dowolnie wszystkie oddziały poustawiać. O tym ustawianiu informację poproszę, nie tylko ogólnie "strzelcy" tu a tu. Strzelcy i cała reszta to bardzo zróżnicowana grupa. Prosiłbym także o informacje w jakim oddziale/miejscu znajduje się Wasza postać. I to już tak globalnie - zawsze przy jakiejś zmianie, na początku bitwy etc. ta informacja będzie konieczna.
__________________ If I can't be my own I'd feel better dead |